Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

    Heb met deze "oplichter" ook contact gehad ivm de 70-200 2.8 lens.Hij post de desbetreffende lens op 19dec. om 19:41 waarop ik diezelfde avond om 20:38 al contact via pb heb met hem.Na enkele pb heen en weer verstuurd te hebben ivm de staat enz.. vd lens stel ik voor om de lens zelf te komen afhalen om ze ter plaatse te kunnen testen vanaf toen viel het contact volledig stil.

    Comment


    • #32
      Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

      Ondertussen is dit heerschap op beide Engelstalige fora terug actief geweest. Verder geen info. Waarschijnlijk is hij niet zo tevreden met de postings die naar zijn andere ads verwijzen en waar hij op het ene forum "still for sale" post en op het andere "sold".
      Hij zocht ook een lens (budget 1200 euro). Hopelijk haalt hij daar geen omgekeerde truc uit.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #33
        Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Een gouden raad ook, ga je 2dehands materiaal altijd halen (om het even hoe ver het is), of spreek af ergens tussen de twee locaties.
        Als dit afgewimpeld wordt, moet er reeds een lichtje gaan branden.
        En als het écht te ver is, koop het dan dichterbij.
        Absoluut een gouden raad.
        Ik koop enkel van actieve leden, en laat enkel opsturen door BD-beroemdheden.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #34
          Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

          En hoe heb je betaald?
          Kan je via de betaling niks terugvinden van naam en adres?
          Al klacht ingediend bij de politie?

          Comment


          • #35
            Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

            en waar is Wouter..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              en waar is Wouter..?
              grt,bouk.
              Ontvoerd door Marsz?

              Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk HD
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

              Comment


              • #37
                Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Ondertussen is dit heerschap op beide Engelstalige fora terug actief geweest. Verder geen info. Waarschijnlijk is hij niet zo tevreden met de postings die naar zijn andere ads verwijzen en waar hij op het ene forum "still for sale" post en op het andere "sold".
                Hij zocht ook een lens (budget 1200 euro). Hopelijk haalt hij daar geen omgekeerde truc uit.
                Ik heb nog even contact gehad met de admin van het Ierse forum en blijkbaar is het toch niet vals, ook al is het nog niet echt duidelijk...

                "The buyer had the cops pay him a visit. Seems that he was genuine enough. Wealthy individual
                but a bit all over the place. Anyhow, they gave him a warning. Latest is that he's going to refund
                the money as its all been a bit too much for him. Haven't heard if he's actually done it yet or not though..."

                Comment


                • #38
                  Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

                  Het is dus normaal om te zeggen dat je in de prov. Luxemburg woont op dit forum en op een ander dat je in Ierland woont. Het is Ok om op het ene forum op dezelfde dag een "still for sale" te zetten en elders "sold".

                  Mijn vermoeden: wie klaagt terugbetalen de rest op zak steken.

                  Heeft Wouter zijn lens gekregen of zijn geld terug?
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #39
                    Ik vind het vreemd dat hij steeds onder dezelfde, niet banale, naam opereert.

                    Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk HD
                    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                    Comment


                    • #40
                      Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

                      een 70-200 f2,8 IS USM in zeer goede staat voor amper 7-800 euro zou toch al wel snel belletjes moeten doen rinkelen

                      Comment


                      • #41
                        Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

                        Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                        Ik vind het vreemd dat hij steeds onder dezelfde, niet banale, naam opereert.
                        Marcel Legrand =/= Danny
                        Trouwens, pakkans is klein.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #42
                          Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

                          Het Ierse lid heeft ondertussen zijn geld terug gekregen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Waarschuwing + Oproep - lenzen aangeboden door Marsz (70-200; 24-105; 100-400)

                            Ik heb een klacht ingediend bij de politie, die een onderzoek heeft gestart. De betaling was via een overschrijving op een Belgische rekening, en die persoon zal allicht aansprakelijk worden gehouden.
                            Ik heb mijn geld nog niet terug.
                            Canon 7D - EF-S 17-55 f2.8 IS - 100-400 L IS - EF-S 60mm F2.8 Macro - 100 mm f2.8 L IS Macro - EF 50mm f1.8

                            Comment

                            Working...
                            X