Wel,
we zijn nu intussen al even bezig met het fotograferen van huwelijken.
Sinds een tijd huren we nu & dan een fotostudio om daar veelal te oefenen.
Nu hebben we de kans gekregen om deze ruimte over te nemen.
Voor ons is dat ideaal zodat we veel kunnen oefenen.
Natuurlijk denken jullie, waarom een studio hebben als je er nog niets van kan?
Wel, het is niet alleen een studio maar er is ook ruimte voor materiaal, een bureau, een verkleedruimte.
Graag willen we de bureau ruimte inrichten om ook onze mogelijke klanten te ontvangen en om er zelf aan het werk te gaan.
Dus het zal dan vanuit onze eigen ruimte werken in plaats van thuis uit.
En dan nog een ander aspect, is het verhuren van de ruimte aan andere mensen die beginnend of al meer ervaring hebben met studio werk.
Nu, zoals ik net al zei hebben wij nog niet DIE ervaring in de studio maar willen we toch wel een zo goed als volledige ruimte voorzien van materiaal kunnen aanbieden.
Daarom vraag ik het even aan jullie.
Als jullie een studio zouden huren, aan welke verwachtingen zouden deze moeten voldoen? Wat zouden leuke extra's zijn?
Wat moet er toch zeker aanwezig zijn qua materiaal?
we zijn nu intussen al even bezig met het fotograferen van huwelijken.
Sinds een tijd huren we nu & dan een fotostudio om daar veelal te oefenen.
Nu hebben we de kans gekregen om deze ruimte over te nemen.
Voor ons is dat ideaal zodat we veel kunnen oefenen.
Natuurlijk denken jullie, waarom een studio hebben als je er nog niets van kan?
Wel, het is niet alleen een studio maar er is ook ruimte voor materiaal, een bureau, een verkleedruimte.
Graag willen we de bureau ruimte inrichten om ook onze mogelijke klanten te ontvangen en om er zelf aan het werk te gaan.
Dus het zal dan vanuit onze eigen ruimte werken in plaats van thuis uit.
En dan nog een ander aspect, is het verhuren van de ruimte aan andere mensen die beginnend of al meer ervaring hebben met studio werk.
Nu, zoals ik net al zei hebben wij nog niet DIE ervaring in de studio maar willen we toch wel een zo goed als volledige ruimte voorzien van materiaal kunnen aanbieden.
Daarom vraag ik het even aan jullie.
Als jullie een studio zouden huren, aan welke verwachtingen zouden deze moeten voldoen? Wat zouden leuke extra's zijn?
Wat moet er toch zeker aanwezig zijn qua materiaal?
Comment