Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlaten gebouwen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: verlaten gebouwen

    Ik begrijp je mening over dat het een hype word bij beginnende fotografen maar sommige 'jongeren' zijn daar nu eenmaal in geïnteresseerd natuurlijk.
    Ik ben persoonlijk nog maar 19jaar maar ik interesseer me al in urbex sinds ik 12jaar was, toen ging ik al opzoek naar verlaten gebouwen om daar mooie kliekjes te gaan maken.
    Voor mij draait het vooral om het karakter dat het gebouw uitstraalt, ik vind dit bij urbex panden echt gewoon fantastisch;
    Ik begrijp volledig dat urbexers hun locaties niet zomaar op het internet smijten, wegens de vandalen enzo want zelf heb 'k in die korte periode dat ik er echt de kans toe heb ze te gaan bezoeken overal in België gemerkt dat veel gebouwen gesloopt zijn. Zowel door de staat als door vandalen en dat is jammer!
    maar ik vind ook dat je de nieuwere urbexers de kans moet geven om hun verder hierin te ontwikkelen. Het is wel zo dat als je even rondrijdt en je een uurtje of twee op google zit je toch wel al een tal van urbex locaties hebt.. Natuurlijk zijn het dan wel de 'bekendste' maar zo leer je het tenminste.. Dat is mijn mening dan toch

    Groetjes,

    Marjolein
    - Urbex isn't a crime ! -

    Comment


    • #32
      Re: verlaten gebouwen

      paul ik weet dat jou foto's van een boerderij in belgie zijn. mss late post maar toch maar even vermelden met mijn manier van zoeken ben ik op iets gebotst wat mij doet vermoeden dat deze in belgie ligt btw ik heb al mijn locaties zelf gevonden. moet alleen nog gaan bezoeken. heb 1 locatie geruild met iemand voor een die ik niet had rest een 20 tal zelf gevonden
      photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

      Comment


      • #33
        Re: verlaten gebouwen

        Ik ben maandag in de oude textielfabriek van Du Parc te Aalst een fotoshoot gaan doen. Ik dacht niet binnen te geraken, maar de voordeur stond wagenwijd open dus niet geaarzeld.
        De laatste jaren zaten er veel krakers dus hoopte ik deze niet tegen te komen :-)

        Uiteindelijk een hééél mooie fotoshoot kunnen maken, wetende dat ik pas enkele weken bezig ben met fotografie.
        Ik probeer de volledige reeks zo snel mogelijk online te zetten, maar hieronder al 2 snelle indrukken. Echte de moeite waard...



        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
        Mijn fotoalbums

        Comment


        • #34
          Re: verlaten gebouwen

          bestaat toch een website, met heeeeeeeeeeel veel locatie in België +
          foto's
          hoe er geraken
          hoe binnen geraken
          enz.

          waarom moeilijk doen als het gemakkelijk ook gaat
          Jos
          Site

          Comment


          • #35
            Re: verlaten gebouwen

            Dewelke zou dat dan zijn ??

            Comment


            • #36
              Re: verlaten gebouwen

              Is toch zo moeilijk niet : google + zoeken op urbex



              en er zijn er nog zo veel meer
              Jos
              Site

              Comment


              • #37
                Re: verlaten gebouwen

                Dat was geen spannende info.

                Maar vooral wat je in #34 schreef:
                "bestaat toch een website, met heeeeeeeeeeel veel locatie in België +
                foto's
                hoe er geraken
                hoe binnen geraken

                "
                Die laatste 2 regels ...



                Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
                Is toch zo moeilijk niet : google + zoeken op urbex



                en er zijn er nog zo veel meer

                Comment


                • #38
                  Re: verlaten gebouwen

                  Hier kan je misschien ook iets mee;

                  Comment


                  • #39
                    Re: verlaten gebouwen

                    Eindelijk foto's online gekregen: Du Parc Aalst 2014
                    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                    Mijn fotoalbums

                    Comment


                    • #40
                      Re: verlaten gebouwen

                      krakers zijn niet meteen mensen om bang voor te zijn hoor, kom je er tegen, maak even een babbeltje, vraag hen eventueel of het hen stoort of je foto's neemt.

                      Comment

                      Working...
                      X