Laatst had ik gereageerd op een verkoop van een nikon D7000 op 2de hands.be en hier kwam niet dadelijk een reactie op.
Nu vandaag wel een reactie met deze melding:
U heeft mijn advertentie Nikon D7000 Body onlangs bezocht en mij hierover een e-mail gestuurd,
Ik wil u hiervoor eerst bedanken, ik heb van veel geïnteresseerden een reactie ontvangen waarvan u een was.
De Nikon D7000 Body is vanavond opgehaald door zijn nieuwe eigenaar maar ik wil u ook een tip geven.
Naast de product was er ook een factuur aanwezig van aankoop, de D7000 Body is aangekocht bij:
Achteraf heb ik deze site ook bezocht natuurlijk het Nikon D7000 wordt er aangeboden voor € 529
Ik heb ze hierover een e-mail gestuurd ze vermelden dat het om een tijdelijke actie gaat.
Ik hoop dat u er een via deze weg kunt bemachtigen,
Met vriendelijke groet,
Judith Bakker
Ben gaan zoeken achter revieuws en geen gevonden.
Wel dit:
Dus laat jullie niet vangen.
Mvg,
Marc
Nu vandaag wel een reactie met deze melding:
U heeft mijn advertentie Nikon D7000 Body onlangs bezocht en mij hierover een e-mail gestuurd,
Ik wil u hiervoor eerst bedanken, ik heb van veel geïnteresseerden een reactie ontvangen waarvan u een was.
De Nikon D7000 Body is vanavond opgehaald door zijn nieuwe eigenaar maar ik wil u ook een tip geven.
Naast de product was er ook een factuur aanwezig van aankoop, de D7000 Body is aangekocht bij:
Achteraf heb ik deze site ook bezocht natuurlijk het Nikon D7000 wordt er aangeboden voor € 529
Ik heb ze hierover een e-mail gestuurd ze vermelden dat het om een tijdelijke actie gaat.
Ik hoop dat u er een via deze weg kunt bemachtigen,
Met vriendelijke groet,
Judith Bakker
Ben gaan zoeken achter revieuws en geen gevonden.
Wel dit:
Dus laat jullie niet vangen.
Mvg,
Marc