Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD forum LANGZAAAAAM !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Wunjo
    Vanmiddag ging het hier ook eens traag, heb gewoon even IE afgesloten en opnieuw gesmurft naar het forum en toen ging alles weer normaal. Vanmorgen geen problemen gehad.
    dat vind ik dus het rare. Soms gaat ie goed, soms gaat ie heel traag (time outs !!), maar soms is een reload of een heropstart van IE voldoende om normale snelheden te halen. Hoe kan dat eigenlijk ??

Eerlijk gezegd zou dit de hoofdbezorgdheid moeten zijn van de crew ... als je teveel timeouts krijgt is de lol er ook af.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Dat nu en dan heel traag werken van het forum,is al langer dan vandaag hoor.
      We zullen volgende keer wat meer moeten betalen zekerst.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

Hallo,

We zullen het nog maar eens herhalen .
        Het BD-forum staat op een non-dedicated server, dwz dat we die server niet voor ons alleen hebben - maar hem moeten delen.
        Als een andere "gebruiker" een zware traffiekpiek heeft of een zware internettoepassing draait, dan kan het zijn dat het forum daardoor soms wat aan snelheid inboet.
        Maar wees gerust, alles wordt prima gemonitord door Sven en als er echt wat aan de hand is, dan weet hij het snel - en neemt (indien mogelijk) passende maatregelen om de snelheid terug op het normale peil te krijgen.
        Maar dus zoals gezegd, ... .
        En kijk ook eens onderaan de pagina in hoeveel tijd de pagina gegenereerd werd - da's de servertijd. Als die heel kort is en het duurt toch lang, dan is er "onderweg" wat aan de hand ...

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

soms is BD idd heel sloom, maar op andere momenten juist weer totaal niet!
          "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

Comment

hier gaat het ook op en af in sneldheid wel te verstaan
            BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Comment

wat mij deze namiddag opviel was dat het idd traag ging.
              Vervelend nevenverschijnsel was dat de advertentiebanner zelf automatisch refresht en er dus voor zorgde dat de pagina die 'k wou openen ( showcase ) afbrak omdat er een "event" van de banner refresh binnenkwam, en ik dus nooit aan de inhoud van de pagina zelf kwam.
              Ik heb dan maar een beetje gewoon voortgewerkt
              embee ::: nikon stuff

Comment

Ja, ik begrijp dat het soms traag gaat hier... Dat zijn we gewoon.
                Maar nademiddag was het echt niet te doen.
                En alle andere sites gingen normaal. Ik heb wel op twintig verschillende websites geklikt... Had er zelfs m'n laptop aangehangen om te zien of de fout echt toch niet bij mij lag.
                Maar gelukkig is het nu terug OK.
                Ik had de tijd eens opgenomen... ik klikte op het forum Shooting days en ik kon die pagina zien na 2,36 minuten... Da's lang zulle als ge voor uwe computer zit te wachten twee minuten en half.
                Dan wil je gewoon een antwoord schrijven op een vraag... maar toen was ik mijn antwoord alweer vergeten toen de pagina tevoorschijn kwam.

Ik heb in ieder geval goed geslapen deze namiddag.

Comment

Hey mic, uw witbalans staat nie juust
                  fredje

Comment

Originally posted by fredjefriet
                    Hey mic, uw witbalans staat nie juust
                    fredje
                    Maakt nie uit... Da slaapt rustiger met zacht licht.

Comment

Originally posted by mic

Maakt nie uit... Da slaapt rustiger met zacht licht.
                      Dat hebt ge met die mannen die gepensioneerd zijn,da weet nie wa doen hé.( Ben maar wat jaloers hoor Mic )
                      Naar het schijnt is het aantal dat nog gaat werken boven de vijftig nog heel laag in vergelijking met die nu al thuis zitten.
                      Amaai nu voel ik me niet goed worden se,want ik werk niet graag meer.
                      Allé ik zal weer maar beginnen,dan kan ik ook vlug naar huis gaan en ook niets meer doen.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

Comment

Working...