1 hele goede nacht..!
zou ik jullie een vraag mogen stellen..?
al een jaar dat ik fotos maak in mn studio met dezelfde spullen niks aan het handje
vd 1 op andere dag kreeg ik een wolk in beeld en die werd steeds erger..
ik heb de flitsset omgeruild van plek met 2 verschillende canon 5d mII gewerkt 2 verschillende lenzen 24-70 28-300
zelfs een nieuwe trigger set gekocht rf 402
en het gaat maar niet weg
ik zelf fotografeer echt vd fun en dat is een beetje uit de hand gelopen en moet mij echt gaan verdiepen in het technische gedeelte
gelukkig heb ik iemand die er wel verstand van heb qua instellingen
die heb ik op de zaak laten komen en heeft alles voor me uitgemeten met lichtmeter de stand vd sets instellingen camera enz enz enz
hij dacht eigenlijk nav de fotos die hij zag dat de flitsers te hoog afgesteld stonden
ik schoot een paar fotos en het zag er goed uit dag erna terug nd studio ik schiet een paar fotos
bam weer die wolk
als ik al door me camera heen kijk zie je een waas alsof er rook hangt
de lens zou je dan denken maar het is bij alle 2 mn cameras
zodra ik mijn flister uitschakel en met 1 flitsers werk
zie je het niet
ik sta echt voor een raadsel mischien dat 1 van jullie dit verhaal herkent en mij kunnen zeggen wat het is
want ik ben nu in staat om als een klein kind heel hard te gaan huilen..!
hier een foto met 1 flister en een ruwe foto met waas
die foto van die meiden was meligheid maar hier zie je duidelijk het probleem..
ik denk dat ik kramp in mn vinger krijg vd refresh knop want ik hoop zoooo dat jullie de oplossing weten..!
Liefs Aal
![](https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/3693_315364468571451_1683050287_n.jpg)
zou ik jullie een vraag mogen stellen..?
al een jaar dat ik fotos maak in mn studio met dezelfde spullen niks aan het handje
vd 1 op andere dag kreeg ik een wolk in beeld en die werd steeds erger..
ik heb de flitsset omgeruild van plek met 2 verschillende canon 5d mII gewerkt 2 verschillende lenzen 24-70 28-300
zelfs een nieuwe trigger set gekocht rf 402
en het gaat maar niet weg
ik zelf fotografeer echt vd fun en dat is een beetje uit de hand gelopen en moet mij echt gaan verdiepen in het technische gedeelte
gelukkig heb ik iemand die er wel verstand van heb qua instellingen
die heb ik op de zaak laten komen en heeft alles voor me uitgemeten met lichtmeter de stand vd sets instellingen camera enz enz enz
hij dacht eigenlijk nav de fotos die hij zag dat de flitsers te hoog afgesteld stonden
ik schoot een paar fotos en het zag er goed uit dag erna terug nd studio ik schiet een paar fotos
bam weer die wolk
als ik al door me camera heen kijk zie je een waas alsof er rook hangt
de lens zou je dan denken maar het is bij alle 2 mn cameras
zodra ik mijn flister uitschakel en met 1 flitsers werk
zie je het niet
ik sta echt voor een raadsel mischien dat 1 van jullie dit verhaal herkent en mij kunnen zeggen wat het is
want ik ben nu in staat om als een klein kind heel hard te gaan huilen..!
hier een foto met 1 flister en een ruwe foto met waas
die foto van die meiden was meligheid maar hier zie je duidelijk het probleem..
ik denk dat ik kramp in mn vinger krijg vd refresh knop want ik hoop zoooo dat jullie de oplossing weten..!
Liefs Aal
![](https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/3693_315364468571451_1683050287_n.jpg)
![](https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/416963_314926121948619_648447715_n.jpg)
Comment