Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie site. Ziet er lekker rustig uit. Ook bij de wisseling van pagina. Foto's laden traag maar dat zeeeeer waarschijnlijk aan mijn verbinding liggen want die is zo traag als dikke str...
Tip: toch eens kijken naar een eigen domeinnaam. Deze is lastig door te geven aan nieuwsgierigen.
Mooie site. Ziet er lekker rustig uit. Ook bij de wisseling van pagina. Foto's laden traag maar dat zeeeeer waarschijnlijk aan mijn verbinding liggen want die is zo traag als dikke str...
Tip: toch eens kijken naar een eigen domeinnaam. Deze is lastig door te geven aan nieuwsgierigen.
Alvast bedankt voor de moeite!
geen eigen domeinnaam vind ik ook zeer irritant, maar momenteel wil ik er nog niet voor betalen...
laden de foto's traag? Daar merk ik niets van, misschien omdat ze op mijn computer staan? (ik weet niet hoe dat allemaal werkt)
Bedankt!
NIKON D5200
Je ontdekt pas de schoonheid van de eenvoud,
als je het door een lens ziet.
geen eigen domeinnaam vind ik ook zeer irritant, maar momenteel wil ik er nog niet voor betalen...
In DEZE topic heeft TS ook een weebly.com account waar wel zijn naam in voor komt. Ik ken Weebly.com verder niet, maar heb het vermoeden dat het wel kan. Iets als liessa.weebly.com ? Dat lijkt al beter als al die cijfers.
Tijdens het aanmelden kan je kiezen welk type website, hier heb ik 'persoonlijk' gekozen. Nadien krijg je het venster 'choose your website domain', bij de eerste optie kan je gewoon je (of een) naam invullen. Weebly zegt dan direct of het beschikbaar is of niet. Ik kom daarna nergens iets tegen om te betalen.
Nee ik vind het echt niet... Ik vind zelfs 'persoonlijk' niet... Maarja
Ik heb ook al een beschikbare sitenaam ingevuld, maar wanneer je doorklikt krijg ik betaling...
NIKON D5200
Je ontdekt pas de schoonheid van de eenvoud,
als je het door een lens ziet.
Comment