Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Terug op BD

    Ik wil even wat tegenwind geven.
    Niet dat ik hier één van de allereersten was maar ik vind het idd ook wel jammer dat een aantal waardevolle mensen zijn verdwenen (Pendragon vb) maar er zijn hier toch nog een aantal supergetalenteerde mensen bezig (Gils, Marsel Van Oosten, Dama vb) die mijn dagelijkse bezoek verrechtvaardigen. Ik ken niet veel mensen persoonlijk maar ik weet toch van sommigen wat ze in hun mars hebben vér voorbij de fotografie (Demeyereg, Bopatje, Digital Hunter, Mofopictures vb).
    En de onruststokers zet ik gewoon op de negeerlijst, veelal zie ik dan dat ik na enige tijd gelijk krijg en dat ze tegen een ban zijn aangelopen. Het echte waarom weet ik meestal niet omdat ik dan hun bijdragen niet meer zie maar ik blijf er van uitgaan dat dit weloverwogen gebeurt door de moderatoren. Tenslotte moet je het maar blijven doen zeg ik.....
    Vriendenklieks zijn er hier idd ook aanwezig maar eigenlijk stoort me dat niet. Ik weet dat ik zelf bijzonder weinig foto's post, ik heb er in feite ook geen nood aan maar ik probeer te helpen bij waar ik iets van ken (hoop ik) en dat is IJsland, Scandinavië in het algemeen en Urbex, niet alleen op fotografisch gebied. Het blijft inderdaad niet leuk als je dan reacties krijgt in de aard van -letterlijk- "ach zielige figuur, ga toch lekker zitten uitzeiken op IJsland" maar de vergeetput is groot genoeg.
    En zelfs de chitchat heeft zijn nut, een recent voorbeeld : dankzij een tip van Perman en vooral Demeyereg (eergisteren) heb ik alvast gisteren de tegenwaarde van een 50mm1.8 kunnen uitsparen aan loodgieterskosten op de CV.

    Aan alle zageventen, je moet eens echt de moeite doen om te zoeken op Usenet (Google Groups of Déja.com) en dan zoeken op foto.nl, dat is niet gemodereerd. Wat daar gebeurt is gewoon schandelijk.
    Ik heb het al eerder gezegd maar ik zeg het nog maar eens : wat er hier op dit forum verschijnt is van bijzonder hoge kwaliteit. Dat is te danken aan de inbreng van velen én de inzet van de moderatoren.

    Zo, ik heb het nóg eens gezegd

    Comment

    Working...
    X