Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben in het bezit van enkele fotoreproducties. De makers zijn beroemde fotografen, maar ik weet niet wie ze zijn. Herkent iemand op basis van de foto's de fotografen? Dank bij voorbaat.
De foto's staan hier
Bedankt voor de reacties. De vijfde is volgens Google inderdaad van Saul Leiter. Bedankt DPaul! Tiney kon mij niet helpen, alleen de eerste foto had een match: coverfoto van een boek van Peter handke, maar niet de naam van de fotograaf.
de derde staat in editie 130 november-december 2007 van De Witte Raaf
de voorlaatste foto kan je terug vinden op de cover van het boek: Only the Little Bone van David Huttle
Helaas geen naam van de fotograaf
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Comment