Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus fotograaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cursus fotograaf

Oorspronkelijk geplaatst door TJ3800 Bekijk bericht
    Miserie miserie, weet nog altijd niet wat ik zou volgen, en maandag begint het al in Syntra Hasselt, ofwel mediaschool maja is dat iets, dat zijn maar korte lessen voor een mooi prijskaartje.
    Damn

Ik start Woensdag met de avondopleiding Fotograaf aan de syntra hasselt,
    hoop dat dit wat word want het is inderdaad niet zo goedkoop

Comment

IK had mijn introductie bij Syntra in Leuven gisteren, en 't was goed, ik kan niet wachten tot zaterdag morgen voor mijn volgende les.

Comment

Toch maar de knoop doorgehakt en op t laatste nippertje ingeschreven in Syntra Hasselt voor de woensdag, zullen zien wat het geeft, wel jammer dat het zonder opleidingcheques gaat zijn. En alle opleidingen van de mediaschool kosten samen niet minder dan € 1450 in veel minder lestijd
        Canon 60D, Tamron SP 17-50 mm F/2.8 XR Di II LD VC, Tamron 60mm F2.0 Di II Macro 1:1, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM , Tamron 18-270mm F3.5-6.3 Di VC PZD, Canon Speedlite 600EX-RT, Canon Speedlite 320EX, Meike Remote MK-RC6

Comment

Ook wel wat ervaringen, niet noodzakelijk met de genoemde instellingen.

Ivm. fotografieonderwijs twee opmerkingen:
          a) Het is een absolute must om te weten wie de (hoofd)lesgever gaat zijn, en waar bvb. zijn website is, maw. welke fotografie staat hij/zij voor.
          Mensen leren van mensen, en als dat niet klikt, heb je een probleem.
          b) Veel van die lesgevers hebben wat ervaring met onderwijs aan scholen, maar niet aan volwassenen, en dat vergt toch een iets andere benadering. Een klassituatie met jongeren is niet hetzelfde als een groep volwassenen die daar vrijwillig zitten en er nog voor betaald hebben ook.

Dpaul
          DPaul - A.FIAP
          D810, nikkors and other stuff

Comment

Ik begin zaterdag met het 2e semester aan het CVO in Temse. Ik ben alleszins benieuwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
              Ik begin zaterdag met het 2e semester aan het CVO in Temse. Ik ben alleszins benieuwd
              Veel succes, hier is het zaterdag semester 3 in CVO Leuven.
              Fotografie is leren kijken.
              http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TJ3800 Bekijk bericht
                Toch maar de knoop doorgehakt en op t laatste nippertje ingeschreven in Syntra Hasselt voor de woensdag, zullen zien wat het geeft, wel jammer dat het zonder opleidingcheques gaat zijn. En alle opleidingen van de mediaschool kosten samen niet minder dan € 1450 in veel minder lestijd
                Ale misschien zitten we dan in dezelfde groep want er zijn op woensdag 2 groepen naar het schijnt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kimmii Bekijk bericht
                  Ale misschien zitten we dan in dezelfde groep want er zijn op woensdag 2 groepen naar het schijnt
                  Wie weet, ik had gebeld of er nog plaats was en er waren nog enkele plaatsjes vrij, dan maar vlug ingeschreven, voor mij had nog iemand gebeld voor een plaatsje, dus precies wel veel intresse. Nu hopen dat het een leuke werkweekbreker is.
                  Canon 60D, Tamron SP 17-50 mm F/2.8 XR Di II LD VC, Tamron 60mm F2.0 Di II Macro 1:1, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM , Tamron 18-270mm F3.5-6.3 Di VC PZD, Canon Speedlite 600EX-RT, Canon Speedlite 320EX, Meike Remote MK-RC6

Comment

En hoe loopt het daar bij de Syntra's?
                    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

In Leuven, alles goed tot nu toe.
                      Het is een zeer gevarieerde groep wat kennis betreft, maar het gaat vooruit.

Comment

2:e jaar begint binnen 2 weken, en nog steeds OK.
                        Ik heb veel geleerd, maar ik zal zeker later ook wat workshops volgen, of proberen de 2:e shooter / assistent te zijn om even meer te leren.
                        Heb dit jaar een paar huwelijken gedaan voor vrienden, omdat ze heel graag wou dat ik dat deed, en ik voel dat ik meer ervaring wilt hebben voor dat ik zelf nog een huwelijk doet.
                        Het moielijkste voor mij is mensen te laten poseren, ik shoot liever spontaan, maar daar wil ik zeker aan werken.

Comment

Working...
                        X