Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Of er echt een specifieke website is om sportfoto's te laten zien, dat weet ik niet.
Ik zet foto's van sport (en andere) evenementen hier in de buurt op mijn website, dan kunnen de deelnemers en toeschouwers ze daar gaan bekijken.
Op de foto's van de marathon + stratenloop vorige maand heb ik tot nu toe 200.000 hits gehad, bij de foto's van de triatlon vorige zaterdag staat de teller nu al op 120.000.
De foto's van de muziek-evenementen (Rijkevorsel Swingt en Merksplas Feest!) worden ook goed bekeken.
Vorige maand had ik in totaal 425.000 hits op mijn foto's (er waren dan ook heel wat evenementen waar ik foto's gemaakt heb).
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Of er echt een specifieke website is om sportfoto's te laten zien, dat weet ik niet.
Ik zet foto's van sport (en andere) evenementen hier in de buurt op mijn website, dan kunnen de deelnemers en toeschouwers ze daar gaan bekijken.
Op de foto's van de marathon + stratenloop vorige maand heb ik tot nu toe 200.000 hits gehad, bij de foto's van de triatlon vorige zaterdag staat de teller nu al op 120.000.
De foto's van de muziek-evenementen (Rijkevorsel Swingt en Merksplas Feest!) worden ook goed bekeken.
Vorige maand had ik in totaal 425.000 hits op mijn foto's (er waren dan ook heel wat evenementen waar ik foto's gemaakt heb).
dan ben je in eigen streek toch goed gekend, niet?
wel leuk zo!
probeer mss zelf iets te veel grote evenementen mee te pikken.
(vlaamse pijl, E3, nu kortrijk koerse, mr T marathon gent, straks criterium bavikhove, ...)
een soort sport site zou wel fijn zijn, maar hoe zie je die dan?
iets alle airliners.net (of wa is't ook al weer) forum en site,
of eerder een 500px achtig, gewoon foto's posten.
flickr heeft wel een aantal groepen waar je die kan posten
Comment