Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame boven de foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reclame boven de foto's

en het werkt.
    1.000 maal dank !
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

+1, perfect.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Thanks voor de tip i.v.m. addblock! Had dit forum al bijna vaarwel gezegd...
        I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Comment

Ik heb ook addblock voor Safari, zalig kijken Nu !.....
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Hoe minder reclame hoe beter, zo kijk ik altijd vertraagd (kwartiertje later) of neem programma's op zodat ik de commercials kan doorspoelen.
            3 x reclame van 5 tot 7 min. in een programma van 45 min. Absurd gewoon.
            Scheelt me een hoop tijd zo.

Ruud
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Zouden de reclamejongens toch wijzer moeten worden, als de massa gaat blocken is het opzet gefaald en tijd voor andere methode om reclame te maken ... dus jongens, weg met die ouderwetse wijze tijd om wat nieuws te bedenken

Lijstje maken van alle blockers!!!!

Iemand IE?
              Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                Zouden de reclamejongens toch wijzer moeten worden, als de massa gaat blocken is het opzet gefaald en tijd voor andere methode om reclame te maken ... dus jongens, weg met die ouderwetse wijze tijd om wat nieuws te bedenken
                Ik denk dat terugwinnen nog moeilijker gaat zijn. Eenmaal je een adblocker gebruikt hebt ga je niet meer terug. Als ik op een "openbare" PC naar een krantensite (DS) ga kan ik haast niet geloven dat het dezelfde site is die ik thuis bekijk.

Vergelijk ook met TV. In "the good ole days" dat er nog veel naar de Nederlandse TV werd gekeken bleef iedereen zitten tijdens Loeki. Je kon van begin tot eind naar een programma kijken en kreeg daarna reclame. Nu onderbreekt men om het kwartier en jaagt men de kijker weg. Resultaat, series worden gekocht op DVD, gedownload, opgenomen om zo niet "gestoord" te worden tijdens het kijken. Dat is reclame namelijk geworden, storend.

BTW, ik gebruikte al adblockers toen de internetverbindingen veel trager waren. Een website inladen ging toen namelijk veel vlotter als je een aantal KB minder moest binnenhalen. Spam was toen ook meer "diefstal van bandbreedte" gezien de langere connectietijden die nodig waren om te downloaden. Het is niet omdat datalimieten en connectietijden geen rol meer spelen dat die extra bits en bytes ineens moeten aanvaard worden.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

Voor IE9 dit KLIK gewoon op Add Atpl drukken, word een lijst gedownload, daarna internetopties, invoegtoepassingen, of de knop beveiliging,traceerbeveiliging,in het popup venster bij traceerbeveiliging staat dan Fanboy, aanklikken en dan kan je vanonder rechts kiezen inschakelen, verwijderen.
                  HET WERKT, zelfs de banner boven de forumpagina is weg.
                  Last edited by guido.g; 1 augustus 2012, 20:54.
                  https://ggpics.be/

Comment

Bedankt guido.g

Eindelijk, ik had er reeds een aantal uitgeprobeerd maar die gaven steeds problemen met de web-mail van mijn werk maar deze niet.

mvg
                    Marc
                    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                    M.v.g. Marc

Comment

Working...
                    X