Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Signature's :-(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    En een pauw pronkt toch ook met zijn staart.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #32
      Kwestie van de onverlaten ...
      Passen we onze signaturen als volgt aan (bijvoorbeeld):

      Canon EOS-1D Mark II
      Nikon D2H
      Canon EF 400mm f2.8 L IS USM
      Nikon 300mm f2.8D ED IF AF-S
      GELADEN RIOT GUN
      2 ROTWEILERS

      ... niet zo'n goed idee is omwille van eventuele "onverlaten" die dan precies weten wat je in huis hebt.

      (graptje hé)
      BD0251BE
      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

      Comment


      • #33
        Hallo,

        Ik denk dat we het er wel allemaal over eens zijn dat zolang het niet "te" is er geen probleem is.
        Voor wie de signatures liever niet ziet, zet het uit in je profielpagina.
        Leve het "gezond verstand" .

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #34
          Originally posted by casey
          Kwestie van de onverlaten ...
          Passen we onze signaturen als volgt aan (bijvoorbeeld):

          Canon EOS-1D Mark II
          Nikon D2H
          Canon EF 400mm f2.8 L IS USM
          Nikon 300mm f2.8D ED IF AF-S
          GELADEN RIOT GUN
          2 ROTWEILERS

          ... niet zo'n goed idee is omwille van eventuele "onverlaten" die dan precies weten wat je in huis hebt.

          (graptje hé)

          Goed idee!

          Ik zet bij mij ook bij:
          "vrouw met lange nagels"
          "Schoonmoeder regelmatig op bezoek"
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #35
            Originally posted by Jochen
            Originally posted by casey
            Kwestie van de onverlaten ...
            Passen we onze signaturen als volgt aan (bijvoorbeeld):

            Canon EOS-1D Mark II
            Nikon D2H
            Canon EF 400mm f2.8 L IS USM
            Nikon 300mm f2.8D ED IF AF-S
            GELADEN RIOT GUN
            2 ROTWEILERS

            ... niet zo'n goed idee is omwille van eventuele "onverlaten" die dan precies weten wat je in huis hebt.

            (graptje hé)

            "Schoonmoeder regelmatig op bezoek"
            Innige deelneming, Jochen.

            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #36
              Originally posted by jaja
              Hallo,

              Ik denk dat we het er wel allemaal over eens zijn dat zolang het niet "te" is er geen probleem is.
              Voor wie de signatures liever niet ziet, zet het uit in je profielpagina.
              Leve het "gezond verstand" .

              Jaja
              Ik heb ondertussen in mijn profiel de optie view signatures uitgezet. En wat zie ik hier ? Nog steeds signature en doodleuk in de messages nog wel. Sommige mensen moeten en zullen die signature tentoonstellen.

              http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=46085
              Groetjes, Blord

              Canon 7D en wat lenzen.

              Comment


              • #37
                Tja, ik heb mijn apparatuur in de signature staan, maar wel in kleiner lettertype (persoonlijk vind ik dat wel handig: als iemand commentaar geeft op een toestel, zie je onmiddellijk waarmee hij/zij werkt).

                (nu staat er nog iets anders bij, maar ik weet niet of ik dat er lang ga bij laten staan; het lijkt met gewoon eens interessant om de forumleden te laten zien dat ze toch meer informatie op het net meegeven dan ze soms zelf denken)

                Jörg
                Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

                Comment


                • #38
                  Jörg, jouw signature is toch wel een rare hoor, past die dat aan voor iedereen of hoe zit dat?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by sopa

                    'k Vind het trouwens niet zo'n goed idee om hier zomaar alles openbaar te maken. Niemand weet wie hier allemaal een kijkje komt nemen en voor individuen met minder goede bedoelingen is het niet zo moeilijk om de waarde te bepalen van iemands materiaal als die hier zomaar zijn hele waslijst bodies en lenzen opsomt. Over het algemeen is het dan maar een kleine stap meer om het adres van de desbetreffende persoon te weten te komen...
                    Stof tot nadenken...
                    Bij velen is het trouwens meer te doen om hoogheidswaanzin dan het louter informatief weergeven van hun materiaal.

                    Patrick

                    Aha, eindelijk eens een verstandige opmerking.
                    Ik vermeld wel mijn camera en wat gLas en zelfs dat vind ik nog teveel...

                    Je kan evengoed plaatsen:

                    - Jaguar
                    - Porche voor het vrouwke
                    - gouden kranen in de badkamer
                    - buitenverblijf in de ardennen
                    - schatrijke schoonmoeder
                    - twee kleerkasten Armani-spullen
                    - twintig "sjacochekes" van Delvaux
                    - vijftig paar schoenen van Fendi
                    - PlasmaTV van 1 meter


                    Ik denk dat ze rap aan uw deur zouden staan....

                    Wel vind ik het nuttig om minstens de camera te kennen, als je dan vervolgens regelmatig alle topics leest, kom je het arsenaal ook wel te weten.

                    Alhoewel...erbij plaatsen dat je schoonmoeder regelmatig op bezoek komt ( euh...meer AT RANDOM, maar dan nog veel te veel ) kan wel voldoende effectief zijn duistere figuren buiten te houden.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Act
                      Jörg, jouw signature is toch wel een rare hoor, past die dat aan voor iedereen of hoe zit dat?
                      't Een scriptje: de informatie die je ziet zou normaal gezien moeten overeenkomen met je systeem.
                      (ik vind het een goede illustratie om te tonen dat men op internet meer informatie doorgeeft dan men soms beseft)


                      Jörg
                      Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

                      Comment


                      • #41
                        Hoe krijgen sommige het toch voor elkaar om de lettertype en de grote in de signature te veranderen ,in iedergeval ik weet niet hoe iemand tekst en uitleg?

                        groetjes NoName
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by NoName
                          Hoe krijgen sommige het toch voor elkaar om de lettertype en de grote in de signature te veranderen ,in iedergeval ik weet niet hoe iemand tekst en uitleg?

                          groetjes NoName
                          Wie niet vertrouwd is met HTML-codes kan het via een kleine omweg voor elkaar krijgen :
                          1. open in test een nieuwe topic (zonder die nadien te posten).
                          2. Schrijf in de message de tekst die je in je signature zou willen zien.
                          3. Pas lettertype, kleur, grootte, enz. aan met de verschillende dropdowns en knoppen boven "subject".
                          4. Doe een preview om te zien of het resultaat je bevalt. Indien ja, dan selecteer je de volledige code die in "Message" staat en kopieer je die (met Ctrl-C).
                          5. Je gaat nu naar je signature (in je profiel) zonder je topic in test te posten (je mag natuurlijk) en in het vakje waar je de signature-tekst kan plaatsen, klik je 1 maal, zorg dat er niks meer in staat en plak daar dan de net gekopieerde code (Ctrl-V). Doe eens een preview om te zien of alles ok is en bewaar (submit) je profiel.
                          6. That's it ! Hopelijk is dit voor iedereen duidelijk ? Succes !
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by filipo
                            Originally posted by NoName
                            Hoe krijgen sommige het toch voor elkaar om de lettertype en de grote in de signature te veranderen ,in iedergeval ik weet niet hoe iemand tekst en uitleg?

                            groetjes NoName
                            Wie niet vertrouwd is met HTML-codes kan het via een kleine omweg voor elkaar krijgen :
                            1. open in test een nieuwe topic (zonder die nadien te posten).
                            2. Schrijf in de message de tekst die je in je signature zou willen zien.
                            3. Pas lettertype, kleur, grootte, enz. aan met de verschillende dropdowns en knoppen boven "subject".
                            4. Doe een preview om te zien of het resultaat je bevalt. Indien ja, dan selecteer je de volledige code die in "Message" staat en kopieer je die (met Ctrl-C).
                            5. Je gaat nu naar je signature (in je profiel) zonder je topic in test te posten (je mag natuurlijk) en in het vakje waar je de signature-tekst kan plaatsen, klik je 1 maal, zorg dat er niks meer in staat en plak daar dan de net gekopieerde code (Ctrl-V). Doe eens een preview om te zien of alles ok is en bewaar (submit) je profiel.
                            6. That's it ! Hopelijk is dit voor iedereen duidelijk ? Succes !

                            Hallo filipo,
                            Bedankt voor je duidelijke uitleg ,heb gedaan wat je beschreven hebt en dat is goed gelukt
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by NoName
                              Hallo filipo,
                              Bedankt voor je duidelijke uitleg ,heb gedaan wat je beschreven hebt en dat is goed gelukt
                              Idd perfect gelukt zie ik. Graag gedaan.
                              Wie volgt ?
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X