Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ronde van vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    dank je fcr-boy en frank ,staan mooie fotos er tussen

    Comment


    • #17
      Enkele mooie shots... je positie op de muur lijkt me dik in orde!

      mijn foto's van de Ronde op www.actiefotos.be

      groeten,
      Luc

      Comment


      • #18
        ja Luc, gij staat toch e paar trappen hoger dan mij zenne
        knappe foto's
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #19
          awel clash ,van u kunt ge tenminste leren als ik uwe foto's bekijk
          gij moet een pro zijn ,want ik zie dat je op de markt van brugge tussen de renners hebt gestaan
          en ge zat nog op nen motto ook ertussen ,gelukzak

          Comment


          • #20
            Originally posted by pierewiet
            awel clash ,van u kunt ge tenminste leren als ik uwe foto's bekijk
            gij moet een pro zijn ,want ik zie dat je op de markt van brugge tussen de renners hebt gestaan
            en ge zat nog op nen motto ook ertussen ,gelukzak
            Ne moto is voorlopig voor mij nog niet weggelegd, had wel een volgbewijs voor de wagen. De échte actie in de ronde is slechts op de motor vast te leggen, zonder twijfel.

            groeten,
            Luc

            Comment


            • #21
              Clash, proficiat met je prachtige actiefoto's. Ik heb als wielerliefhebber van elke foto genoten. Zat jij achter op een motor? Licht eens een tip van de sluier op.

              Comment


              • #22
                Neen, niet vanachter op een moto... dan zouden de beelden nog beter zijn, ongetwijfeld.
                Ik had wel een perspas en volgbewijs dit jaar, maar andere jaren rijd ik van punt tot punt met de wagen, weliswaar met een gids die de streek op zijn duimpje kent.
                Wat ik je wel kan vertellen, is dat je 's avonds afgepeigerd thuis komt na zo'n dag.

                groeten,
                Luc

                Comment


                • #23
                  inderdaad , prachtige foto's van Clash !
                  Heb ook heel de dag met de wagen gehold om renners toch zo veel mogelijk in beeld te krijgen. Spijtige is dan wel dat je hellingen zelf aan je voorbij moet laten en net daar zijn mooiste foto's te nemen, zoals blijkt uit de foto's van pierewiet & Clash.
                  Canon 1D
                  Canon D30 + grip
                  Canon 300 L f2.8
                  Bigma 50-500 f4/6.5
                  wit glas ...

                  Comment


                  • #24
                    Hoi Pierewiet,

                    Je locatie is top. Deze positie geeft je een goede achtergrond met het doek en het kruis. Daarnaast kun je goed de inspanningen op de gezichten zien na de zware klim.

                    Jammer dat sommige foto's wat donker zijn. Probeer de volgende keer een invulflits te gebruiken zoals Dirty Harry schrijft. Je zult zien dat dat scheelt.

                    Patrick

                    Comment


                    • #25
                      de foto's van clash zijn idd ook zeeer de moeite!!! amaai, daar kan ik alleen maar van dromen voorlopig.
                      GO ON...BE A TIGER!!!

                      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                      Comment

                      Working...
                      X