Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzoek van Olmense Zoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Nou ja, ik zou ook niet met een enorme lens mensen gaan fotograferen. Heeft toch inpact lijkt me. Misschien heeft het te maken met een oer instinct van die beesten. Associatie met de knuppels van toen Toch even op het internet gekeken en lees dit maar eens: http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99994733 ....
    Groeten,
    Ronald
    http://fotografie.jouwweb.nl/

    Comment


    • #17
      Orgineel!!

      Comment


      • #18
        Hahahah dat zal wel...
        Die leeuwen waren zo blij dat wij daar waren...



        De beren wilden zelfs mee met ons naar huis rijden... Teddy-Bear heeft ze moeten teleurstellen.



        Comment


        • #19
          Al maar goed dat ik er niet was,wie weet welke dieren hadden dan nog meegewild. Den halven dierentuin waarschijnlijk

          Als Natalia daar geweest zou zijn dan hadden de olifanten meegewild denk ik want die hebben heeeeeeeel grote oren en Natalia heeft die 1000-dingendoekskes waarmee ze die vlekkeloos mee kan uitkuisen (ze heeft al ervaring met het kuisen van CCD's,matglas in- en uithalen dus olifantenoren moet ook lukken ),had Sonyke daar geweest hadden alle (floere) apen meegewild en tja,had ons Tinne daar geweest hadden alle vogels natuurlijk meegewild om op haren boomstam te gaan zitten voor de rest van hun dagen.

          Danny's Photosite

          Comment


          • #20
            Originally posted by mila
            heb die reply maar onmiddelijk doorgestuurd naar die onderzoekers
            ik denk dat ze mijne tip nu wel ernstig gaan nemen
            Eer ze U ernstig nemen zal 't wel bijna terug winter zijn vrees ik.
            Danny's Photosite

            Comment


            • #21
              Leuke en originele 1-aprilgrap...

              ... en Roadrunner, ge zijt weer goe bezig zie ik...
              En of dat ge d'er deze keer niets mee te maken zou hebben - daar durf ik nog aan te twijfelen. Als 't om onnozel te doen is , zijt ge d'er altijd rap bij.

              Maar enfin, we gunnen u het voordeel van de twijfel...
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #22
                Met 5000 Chinezen, maar nie met den deze

                Comment


                • #23
                  Originally posted by roadrunner
                  Al maar goed dat ik er niet was,wie weet welke dieren hadden dan nog meegewild. Den halven dierentuin waarschijnlijk
                  Als Natalia daar geweest zou zijn dan hadden de olifanten meegewild denk ik want die hebben heeeeeeeel grote oren en Natalia heeft die 1000-dingendoekskes waarmee ze die vlekkeloos mee kan uitkuisen (ze heeft al ervaring met het kuisen van CCD's,matglas in- en uithalen dus olifantenoren moet ook lukken ),had Sonyke daar geweest hadden alle (floere) apen meegewild en tja,had ons Tinne daar geweest hadden alle vogels natuurlijk meegewild om op haren boomstam te gaan zitten voor de rest van hun dagen.
                  Natalia is nu aan het oefenen op kittenoren... 't kost wat tijd, daarna zal ik inderdaad olifantenoren gaan testen.


                  Comment


                  • #24
                    Ik zou het maar niet zomaar afdoen als een aprilgrap. Het staat ook in de kranten, en ook Plankendael en de Antwerpse Zoo zouden met dezelfde problemen zitten. Voor een copie van het artikel, klik HIER.
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #25
                      Jaaa.....daar tuin ik vandaag mooi niet in Natalia...die zijn nep!!!! Zo liggen ze bij de Blokker ook in de etalage....ik heb je door...






                      Maar toch wel erg lief...
                      www.lowspark.nl

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Jochen
                        Ik zou het maar niet zomaar afdoen als een aprilgrap. Het staat ook in de kranten, en ook Plankendael en de Antwerpse Zoo zouden met dezelfde problemen zitten. Voor een copie van het artikel, klik HIER.

                        Dit is maar een kort artikel Jochen!

                        Maar vond het wel de moeite om te lezen
                        http://www.ruve.be

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mikekiwi
                          Jaaa.....daar tuin ik vandaag mooi niet in Natalia...die zijn nep!!!! Zo liggen ze bij de Blokker ook in de etalage....ik heb je door...
                          Maar toch wel erg lief...
                          Mike, ze zijn HE-LE-MAAL het einde!!

                          Comment


                          • #28


                            Hiermee is het bewijs geleverd dat deze beestjes absoluut geen last hebben van stress.

                            Dit sympathieke stokstaartje lachte zelfs heel lief naar mijn tele en leek er zich niets van aan te trekken.

                            Hij was natuurlijk blij om een Canonneke te zien

                            Zou wel allergisch zijn aan Nikonlenzen naar het schijnt
                            http://www.ruve.be

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Ruve


                              Hiermee is het bewijs geleverd dat deze beestjes absoluut geen last hebben van stress.

                              Dit sympathieke stokstaartje lachte zelfs heel lief naar mijn tele en leek er zich niets van aan te trekken.

                              Hij was natuurlijk blij om een Canonneke te zien

                              Zou wel allergisch zijn aan Nikonlenzen naar het schijnt
                              Nou heb ik niet echt verstand van stokstaartjes maar deze lijkt me toch een vrouwtje te zijn

                              Comment


                              • #30

                                [/quote]
                                Nou heb ik niet echt verstand van stokstaartjes maar deze lijkt me toch een vrouwtje te zijn
                                [/quote]

                                Ken persoonlijk een Nikonneefje van dit beestje .... naar het schijnt zou daar ook niet veel staart aan zijn
                                http://www.ruve.be

                                Comment

                                Working...
                                X