Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KISP - on line registratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: KISP - on line registratie

    Oorspronkelijk geplaatst door mira Bekijk bericht
    Ik heb het gister op het secretariaat nog eens gevraagd over het online inschrijven...
    Inderdaad zou het moeten gaan met gewone bankkaart en de kaartlezer van de bank.
    Ik doe geen online bankieren, mijn man doet dat, en hij zei dat dit niet ging gaan ...onbekend is onbemind zeker?
    Aangezien pdrke zegt dat er reeds geen plaats meer was om 00.20 uur, zou ik om 00.30 ook te laat geweest zijn.
    Ik waag mijn kans opnieuw in februari...

    Ik gister zagen op dat bureauke;
    Waarom er geen voorranginschrijving meer is voor cursisten; -ja maar iedereen moet dezelfde kansen krijgen.
    Ja, ok maar waar zijn mijn kansen om mijn lessenreeks af te maken dan? ; -jamaar ge moet zien dat je alles klaar hebt op voorhand om online direct in te schrijven.
    Jaja ok, maar hoe doe je dat als je niet binnen geraakt op jullie site, steeds moet wachten en nog eens wachten om pas verder te kunnen gaan als alles al volzet is? ; -ja ons online-systeem is eigenlijk niet wat het zou moeten zijn, en niet optimaal genoeg, dat zouden we eens moeten bekijken...

    Voor degene die bij de gelukkigen zijn hoop ik dat ze niet weer veel te veel cursisten in 1 groep gooien, want dat is daar ook een serieus probleem.
    Want hoe meer cursisten in 1 groep, hoe minder tijd en aandacht voor de bespreking van de foto's van je opdrachten!
    Ik heb deze morgen gebeld naar het secretariaat om te weten te komen hoe groot de reservenlijst is voor de module "object" op zaterdag Tot mijn verbazing zei men mij dat er enkele plaatsen waren vrijgekomen, dus heb ik maar snel een plaatsje laten "reserveren". Straks naar het KISP om te betalen.
    Misschien best ook eens bellen ?

    Grtz, Michel

    Comment


    • #17
      Re: KISP - on line registratie

      Gelukzak :-) ik ga seffens naar de les. Ga ook eens luisteren op het secretariaat, ben benieuwd.
      I love my D500

      Comment


      • #18
        Re: KISP - on line registratie

        Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
        Gelukzak :-) ik ga seffens naar de les. Ga ook eens luisteren op het secretariaat, ben benieuwd.
        Ik voor je

        Comment


        • #19
          Re: KISP - on line registratie

          Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
          Ik heb deze morgen gebeld naar het secretariaat om te weten te komen hoe groot de reservenlijst is voor de module "object" op zaterdag Tot mijn verbazing zei men mij dat er enkele plaatsen waren vrijgekomen, dus heb ik maar snel een plaatsje laten "reserveren". Straks naar het KISP om te betalen.
          Misschien best ook eens bellen ?

          Grtz, Michel
          Dank je wel voor deze tip!
          Ik heb gisteren namiddag ook nog gebeld en heb nog een plaatsje kunnen krijgen op woensdagavond voor mens en reportage Gisteren avond rap nog gaan betalen...tof!
          Rare chaotische inschrijvingen zijn me dat daar.
          Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

          Comment


          • #20
            Re: KISP - on line registratie

            Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
            Gelukzak :-) ik ga seffens naar de les. Ga ook eens luisteren op het secretariaat, ben benieuwd.
            En jij?...ook nog een plaatseke gevonden?
            Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

            Comment


            • #21
              Re: KISP - on line registratie

              Oorspronkelijk geplaatst door mira Bekijk bericht
              Dank je wel voor deze tip!
              Ik heb gisteren namiddag ook nog gebeld en heb nog een plaatsje kunnen krijgen op woensdagavond voor mens en reportage Gisteren avond rap nog gaan betalen...tof!
              Rare chaotische inschrijvingen zijn me dat daar.
              Graag gedaan. Er hadden een aantal mensen dubbel geregistreerd voor de object-module. Ze dachten dat hun registratie niet gelukt was en hadden nog eens geregistreerd. Zodoende waren er terug een aantal plaatsen vrijgekomen

              Comment


              • #22
                Re: KISP - on line registratie

                Neen hoor er stond daar ongeveer 6 man. Toen ik wou vragen hoe het zat stelde die vrouw haar recht en vroeg luid: er komt hier toch niemand voor een inschrijving he, alles zit vol ! Ik kan mij voorstellen dat ze de laatste dagen al veel sh*t over hun heen gekregen hebben maar, amai, zo onvriendelijk. Direct verontwaardiging van iedereen en natuurlijk woorden wisseling van nog andere mensen die reeds voor het 5e jaar willen inschrijven maar nu niet meer kunnen . Die begon daar direct een uitleg te geven dat ze niet genoeg geld krijgen om meer modules te geven en dat ze met een trechter systeem zitten dus dat iedereen die op het einde komt door het smalle deel moet dus ja, niet iedereen kan verder doen Verontwaardiging van iedereen die daar stond. Ik ben toen maar naar de les gegaan want we hadden een opdracht in Gent en wou niet te laat zijn. In elk geval was er geen plaats meer. Ik heb later op de avond nog gehoord van andere leerlingen dat ze gaan informeren zijn ivm. de wachtlijsten en er waren daar mensen die op de 17e plaats stonden . Geen enkele kans dus, zelfs niet als ze nog modules bij geven.
                Jammer, ik vrees dat het gedaan is met de fotografielessen. Nu is er al een probleem, laat staan volgend jaar . Kijk maar eens naar het aantal modules fotoanalyse dat ze geven, een groot deel van die mensen zal ook doorschuiven dus het probleem zal alleen maar groter worden.
                I love my D500

                Comment


                • #23
                  Re: KISP - on line registratie

                  Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                  Neen hoor er stond daar ongeveer 6 man. Toen ik wou vragen hoe het zat stelde die vrouw haar recht en vroeg luid: er komt hier toch niemand voor een inschrijving he, alles zit vol ! Ik kan mij voorstellen dat ze de laatste dagen al veel sh*t over hun heen gekregen hebben maar, amai, zo onvriendelijk. Direct verontwaardiging van iedereen en natuurlijk woorden wisseling van nog andere mensen die reeds voor het 5e jaar willen inschrijven maar nu niet meer kunnen . Die begon daar direct een uitleg te geven dat ze niet genoeg geld krijgen om meer modules te geven en dat ze met een trechter systeem zitten dus dat iedereen die op het einde komt door het smalle deel moet dus ja, niet iedereen kan verder doen Verontwaardiging van iedereen die daar stond. Ik ben toen maar naar de les gegaan want we hadden een opdracht in Gent en wou niet te laat zijn. In elk geval was er geen plaats meer. Ik heb later op de avond nog gehoord van andere leerlingen dat ze gaan informeren zijn ivm. de wachtlijsten en er waren daar mensen die op de 17e plaats stonden . Geen enkele kans dus, zelfs niet als ze nog modules bij geven.
                  Jammer, ik vrees dat het gedaan is met de fotografielessen. Nu is er al een probleem, laat staan volgend jaar . Kijk maar eens naar het aantal modules fotoanalyse dat ze geven, een groot deel van die mensen zal ook doorschuiven dus het probleem zal alleen maar groter worden.
                  Jammer dat het niet gelukt is . Inderdaad met 7 modules foto-analyse belooft dat niet veel goeds voor de volgende inschrijvingsronde

                  Comment


                  • #24
                    Re: KISP - on line registratie

                    Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                    Neen hoor er stond daar ongeveer 6 man. Toen ik wou vragen hoe het zat stelde die vrouw haar recht en vroeg luid: er komt hier toch niemand voor een inschrijving he, alles zit vol ! Ik kan mij voorstellen dat ze de laatste dagen al veel sh*t over hun heen gekregen hebben maar, amai, zo onvriendelijk. Direct verontwaardiging van iedereen en natuurlijk woorden wisseling van nog andere mensen die reeds voor het 5e jaar willen inschrijven maar nu niet meer kunnen . Die begon daar direct een uitleg te geven dat ze niet genoeg geld krijgen om meer modules te geven en dat ze met een trechter systeem zitten dus dat iedereen die op het einde komt door het smalle deel moet dus ja, niet iedereen kan verder doen Verontwaardiging van iedereen die daar stond. Ik ben toen maar naar de les gegaan want we hadden een opdracht in Gent en wou niet te laat zijn. In elk geval was er geen plaats meer. Ik heb later op de avond nog gehoord van andere leerlingen dat ze gaan informeren zijn ivm. de wachtlijsten en er waren daar mensen die op de 17e plaats stonden . Geen enkele kans dus, zelfs niet als ze nog modules bij geven.
                    Jammer, ik vrees dat het gedaan is met de fotografielessen. Nu is er al een probleem, laat staan volgend jaar . Kijk maar eens naar het aantal modules fotoanalyse dat ze geven, een groot deel van die mensen zal ook doorschuiven dus het probleem zal alleen maar groter worden.
                    Ik vind het ook jammer voor jou
                    Ze zouden daar toch beter een systeem voorzien dat elke cursist zijn reeks aan opeenvolgende modules kan afwerken.
                    Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

                    Comment


                    • #25
                      Re: KISP - on line registratie

                      Ik had ook zo iets voor. Om 00:01 geen reservatie mogelijk. Om 18h dan maar eens gezien. Er was nog plaats. Snel even registreren dacht ik. Alles ingevuld, pop up er is al een registratie met uw naam op uw adres gekend, gelieve contact op te nemen met het secretariaat. Mailtje gestuurd. De volgende dag geen antwoord en alle plaatsen volzet. 's avonds krijg ik tijdens een wandeling telefoon van een onbekend nummer. " Mr M.. we hebben een plaats voor u, kan u maandag komen inschrijven?" eh ja bedankt gelijk op de terugweg even binnen gesprongen en alles geregeld. Makkelijk als de school zo dichtbij is.
                      Flickr één
                      Flickr two

                      Comment


                      • #26
                        Re: KISP - on line registratie

                        Oorspronkelijk geplaatst door mira Bekijk bericht
                        Ik vind het ook jammer voor jou
                        Ze zouden daar toch beter een systeem voorzien dat elke cursist zijn reeks aan opeenvolgende modules kan afwerken.
                        Inderdaad, maar op het secretariaat is daar geen gehoor naar.
                        I love my D500

                        Comment

                        Working...
                        X