Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onduidelijke foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: onduidelijke foto's

Och Pol, Zappa en Heauchen met sommige reacties kan ik niets, dus zegt het me ook niets. Ik heb een scrollfunctie op mijn muis. Heel handig. Maar bedankt voor jullie reactie
    Last edited by bolletje; 3 mei 2012, 17:42.

Comment

wat natuurlijk ook een verbetering zou zijn is dat je een diafragma boven de f2.8 zou nemen, dit is het onderste uit de kan van scherpte, en dan met een niet " recenter" toeste,l is een grote gok om dan iets scherp te krijgen.
      Ik zou al zeker niet onder de f5,6 gaan met dit toestel om toch een redelijke scherpte te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        wat natuurlijk ook een verbetering zou zijn is dat je een diafragma boven de f2.8 zou nemen, dit is het onderste uit de kan van scherpte, en dan met een niet " recenter" toeste,l is een grote gok om dan iets scherp te krijgen.
        Ik zou al zeker niet onder de f5,6 gaan met dit toestel om toch een redelijke scherpte te krijgen.
        Ik betwijfel dat je dat toestel manueel kan instellen
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

inderdaad gelijk : dit is een ( enkel ) vol automatisch toestel, had nog niet op google gezien naar zijn specs. Dus dat gaat idd. niet.

Comment

Working...
          X