Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trek uw plan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Trek uw plan

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
    arm zijn is geen schande hoor
    Arm zijn is allerminst een schande. Maar de manier waarop bepaalde lenzen hier worden genoemd, vond ik alles behalve respectvol.
    En bij reactie daarover, wordt mij nog vrolijk gezegd dat ik niks te vinden heb...
    Wat òòk al van weinig respect en beleefdheid getuigt vind ik (ook al heb ik niks te vinden)
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Arm zijn is allerminst een schande. Maar de manier waarop bepaalde lenzen hier worden genoemd, vond ik alles behalve respectvol.
      En bij reactie daarover, wordt mij nog vrolijk gezegd dat ik niks te vinden heb...
      Wat òòk al van weinig respect en beleefdheid getuigt vind ik (ook al heb ik niks te vinden)
      De Nikkor AF-D 300 f/4 is decennia bekend geweest als 'the poor man's tele' omdat die dat ook was, een tele voor mensen met beperkt budget. Geen idee wat het probleem daarmee is.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        De Nikkor AF-D 300 f/4 is decennia bekend geweest als 'the poor man's tele' omdat die dat ook was, een tele voor mensen met beperkt budget. Geen idee wat het probleem daarmee is.
        Oh..je spreekt over een Nikon-lens....'k heb ook lenzen maar dan van een ander merk...en ik voel me geen rijke/arme mens...ik kom met mijn lenzen toe voor de fotografie welke ik graag doe...enne..'t bijzonderste van al..ik ben er content mee.
        Last edited by perman; 3 mei 2012, 20:43.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Mensen toch, zoveel heisa voor gewoon een ironisch bedoelde opmerking. Leer eens tussen de regels lezen voor je zo direct in die giftige pen kruipt. Leer nu toch eens een knipoog begrijpen, dat is niet moeilijk hoor.

Groeten,
          Geert

PS: Gaan jullie nu al jullie pijlen op mij richten?

Comment

Working...
          X