Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verhuur lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Verhuur lenzen

    Nikon begint met een nieuwe verhuurdienst voor hun gerief vanaf mei ...

    c-release.com

    www.loft6.be

    Comment


    • #17
      Re: Verhuur lenzen

      Vergeet lenzen van boven de 5000€, of wees eerlijk en vraag daar ook 200€ per dag voor.

      Als klanten dat niet willen betalen... dan moet je die lenzen niet in je gamma opnemen.
      Het kan toch niet de bedoeling zijn geld te verliezen....

      Als ik een motorfrees huur betaal ik ca 45€ voor een dag. Een week gaat al naar de 120€.
      En wat kost zo'n ding nieuw? Maximaal 1500 €.

      Ik zeg je, als je de aankoopprijs niet terugverdient binnen het jaar moet je die lens NIET kopen. Iedere keer je klant te woord staan, en terug in ontvangst nemen en controleren etc kost ook tijd. En je heb nog steeds het risico!

      Comment


      • #18
        Re: Verhuur lenzen

        Ik huur nu en dan wel eens een lens in Nederland, dicht bij Eindhoven.
        Deze firma heeft een zeer uitgebreid assortiment aan lenzen en camera's (understatement)

        Ik geef het je alvast mee om je een beeld te geven van wat andere firma's verhuren tegen welke prijs. Zodoende kan je zelf al een beeld vormen of dit rendabel kan zijn of niet.

        Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

        Comment


        • #19
          Re: Verhuur lenzen

          Lijkt me haalbaar als je je inderdaad richt op het "unieke" gamma lenzen zoals hierboven aangehaald.
          Je kan na verloop van tijd de lenzen ook nog verkopen terwijl ze nog in goede staat zijn én voldoende omzet gegenereerd hebben.

          Hopelijk heb je voldoende middelen om ermee te starten, want met 4 lenzen in je assortiment ga je niet meteen serieus genomen worden.

          G
          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

          Comment

          Working...
          X