Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb een andere truc gevonden. Ik betaal mijn dienstverplaatsingen voor mijn werk met de trein met ecocheques en krijg de vergoeding van die kosten in echt geld op mijn rekening.
ik heb een andere truc gevonden. Ik betaal mijn dienstverplaatsingen voor mijn werk met de trein met ecocheques en krijg de vergoeding van die kosten in echt geld op mijn rekening.
Bij alle Makrofilialen kun je met je ECO Cheques terecht op alle standaard eco-producten maar ook op alle toestellen dat een BATTERIJ heeft !
Fototoestellen, gsm, smartphones, tablets...
Dus ook op een iPad, een ipod of een iphone kun je met je ecocheques betalen...
Nergens anders kun je met je ecocheques anders terecht : Van Den Borre, Fnac, Saturn, mediamarkt, Switch,... doen hier niet aan mee tenzij dat het voor herlaadbare batterijen gaat.
Last edited by Pistache; 6 mei 2012, 08:32.
Reden: Aanvulling van info
Bij alle Makrofilialen kun je met je ECO Cheques terecht op alle standaard eco-producten maar ook op alle toestellen dat een BATTERIJ heeft !
Nergens anders kun je met je ecocheques anders terecht : Van Den Borre, Fnac, Saturn, mediamarkt, Switch,... doen hier niet aan mee tenzij dat het voor herlaadbare batterijen gaat.
Wel opletten dat je naar de kassa's in de non-food gaat ! Vorige week is er een kennis van mij via de food gegaan en daar werden ze niet aanvaard.
Staat dit ergens op hun site geschreven?
Want wil een tablet deels financieren met mijn ecocheques.
Comment