voor een foto-opdracht aan de academie ben ik op zoek naar een dwangbuis. Je zou denken: dat vind ik vlug. Maar niks blijkt dus minder waar te zijn. Ik begrijp dat het gebruik hiervan ettelijke jaren al uit den boze en verboden is, maar ik dacht op zolders nog iets te vinden. Kan er mij soms iemand verder helpen. Liefst in bruikleen. Ik ben van de regio Ieper - Kortrijk. Thx.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dwangbuis
Collapse
X
-
- 20 december 2008
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dwangbuis
Zoek eens in Google op "dwangbuis kopen"! Kom je gelijk op de goeie websites terecht waar je voor minder dan 30 Euro een dwangbuis kan kopen....naderhand ook voor allerlei andere zaken te gebruiken blijkbaarVeel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.
Comment
-
- 20 december 2008
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door danyvantomme Bekijk berichtIk ben al meerdere malen naar het Dr. Guislain museum geweest voor allerhande tentoonstellingen en ze hebben er inderdaad een continue tentoonstelling rond de geschiedenis van de zorg in de psychiatrie. Alleen blijft de vraag of ze materiaal willen uitlenen. Misschien eens een mailtje sturen. Thx. hoedanook.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
- 20 december 2008
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtin mijn vorige job heb ik ooit samen met hen een tentoonstelling op poten gezet. In de fase dat het concept klaar was ben ik van werk veranderd, maar de indruk dat er met hen gemakkelijk en vlot samen te werken valt, inclusief materiaal lenen, is wel gewekt.
Comment
Comment