Momenteel ben ik op zoek naar een goede monitor met ips techniek die de grens van 600€ niet overschrijdt. Mijn eerste blik viel snel op de dell u2410 maar ik las hier en daar dat er daar toch serieus problemen mee zijn? Dit is ook een monitor dat uit is van 2009, en ik ben een beetje bang dat hij hierdoor wat achterhaald zou zijn.
Zijn er waardige opvolgers of alternatieven? Minimaal een hdmi is vereist en full hd resolutie.
Ik zeg er toch maar even bij dat deze gebruikt zal worden voor fotobewerking omdat ik wat meer zekerheid wil naar de kleurjuistheid van mijn bewerkte foto's naar de buitenwereld toe. Ze zal gekalibreerd worden met een nog te bepalen toestel.
Thx voor jullie reacties.
Zijn er waardige opvolgers of alternatieven? Minimaal een hdmi is vereist en full hd resolutie.
Ik zeg er toch maar even bij dat deze gebruikt zal worden voor fotobewerking omdat ik wat meer zekerheid wil naar de kleurjuistheid van mijn bewerkte foto's naar de buitenwereld toe. Ze zal gekalibreerd worden met een nog te bepalen toestel.
Thx voor jullie reacties.
Comment