Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

visitekaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: visitekaartjes

Hey JVS,

Ik ben erg tevreden van www.printconcept.be

Ik heb er al visitekaartjes, flyers en roll-up banners besteld.
    Sinds ik mijn nieuwe flyers heb, is mijn verloop sterk gestegen. Investeer dus veel tijd aan je design.
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      ahum....10.000.......je zag het precies dan wel groots he bouk
      .....
      tja..er veranderde op korte termijn steeds weer wat en bleef zodoende met die kaartjes zitten.
      maar geen probleem, omdat die kaartje bijna niets kosten bij Vista.
      ben trouwens wel tevreden over Vista.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bedankt voor de tips die ik hier gekregen heb
        ondertussen heb ik het logo en design helemaal klaar...
        nu even bekijken om te bestellen....
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

flyer.be

Comment

volmondig MOO supporter hier.

Mooi spul en wat specialere afwerkingen mogelijk.
            Mooi, stevig papier, volledige vrijheid van 2-zijdige layout. En een hele hoop voorbeelden op de om inspiratie op te doen

trouwens - idem dito voor de typische geboorte/communiekaartjes. Net een batch van 60 kaarten ontvangen en zeer onder de indruk van prijs/kwaliteit. Thuisprints met de R2400 op 300gr komen echt niet in de buurt qua look&feel.

Comment

van die postcards dan?
              met opdruk achteraan??
              kan je een foto posten! prijs valt inderdaad goed mee
              nikon stuff

Comment

(gaat een beetje off topic maar 't kan alsnog relevant zijn)

de Postcards inderdaad.
                Ik heb de set jammer genoeg al niet meer voor een foto. De reactie van m'n 'klant' was alleszins zeer positief. Vorige keer heb ik ofwel zelf geprint dan wel via foto.com - deze zijn toch echt beduidend beter. Ook kleuren zitten ok voor zover ik kan beoordelen. Heel klein beetje warmer dan m'n gecalibreerde home prints, maar ik heb geen rekening gehouden met de ICC bij bestelling, het zou dus aan mij kunnen liggen.

Hier staan een paar testimonials van klanten over de papierkwaliteit (leuk gedaan vind ik trouwens) - http://uk.moo.com/about/paper.html

Nog een andere fijne feature: je laadt (binnen 1 order) een aantal foto's op en ze gaan die dan x-aantal keer combineren zonder meerprijs. Op die manier heb ik 5 setjes van 12 (communie)kaartjes laten afwerken.

Klein minpuntje - 1/ prijzen excl BTW! op de site, laat je niet vangen en 2/transportkosten voor express zijn belachelijk hoog. Ze lagen wel binnen 4 dagen in m'n bus. Achteraf gezien had een gewone post ook volstaan - maar ze zijn blijkbaar voorzichtig conservatief als ze je de geplande productiedata doorgeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
                  (gaat een beetje off topic maar 't kan alsnog relevant zijn)

de Postcards inderdaad.
                  Ik heb de set jammer genoeg al niet meer voor een foto. De reactie van m'n 'klant' was alleszins zeer positief. Vorige keer heb ik ofwel zelf geprint dan wel via foto.com - deze zijn toch echt beduidend beter. Ook kleuren zitten ok voor zover ik kan beoordelen. Heel klein beetje warmer dan m'n gecalibreerde home prints, maar ik heb geen rekening gehouden met de ICC bij bestelling, het zou dus aan mij kunnen liggen.

Hier staan een paar testimonials van klanten over de papierkwaliteit (leuk gedaan vind ik trouwens) - http://uk.moo.com/about/paper.html

Nog een andere fijne feature: je laadt (binnen 1 order) een aantal foto's op en ze gaan die dan x-aantal keer combineren zonder meerprijs. Op die manier heb ik 5 setjes van 12 (communie)kaartjes laten afwerken.

Klein minpuntje - 1/ prijzen excl BTW! op de site, laat je niet vangen en 2/transportkosten voor express zijn belachelijk hoog. Ze lagen wel binnen 4 dagen in m'n bus. Achteraf gezien had een gewone post ook volstaan - maar ze zijn blijkbaar voorzichtig conservatief als ze je de geplande productiedata doorgeven.
                  Snij je de kaartjes dan zelf bij of werk jij uitsluitend met 10x15?
                  Slechts 1 keuze van afmetingen is al niet mogelijk bij mij.

Ik heb heb klanten die 13x13cm of 15x15cm wensen. Moo valt dan al af.
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    prijs is niet zo van belang , de kwaliteit moet goed zijn, en betaal daar graag een prijs voor.
                    Als prijs van geen belang is, waarom dan niet gewoon bij een "lokale" goeie drukker? De "kleine" middenstander moet ook leven.
                    Op vlak van flyers is het zo dat voor kleine oplages meestal wordt gekozen voor de digitale prints, en niet voor offset. Qua kwaliteit is offset een pak beter, maar ook duurder. Ik veronderstel dat die offset print ook voor visitekaartjes geldt.

Ik zie trouwens niet in waarom het online moet gebeuren, als geld toch geen rol speelt. In bijna alle gevallen is de keuze voor online bestellen gewoon om de lage prijzen te doen.
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Working...
                    X