Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw snelheidsrecord Photobox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by pierewiet
    hoe gaat dit in zn werk met die foto,s naar ierland?
    load je die up naar hun site ,en wat betreffende de grote ,bv een foto uit een 10d is toch al gauw 2mb groot ,als je er nu een stuk of 70 wil laten afdrukken moet je de foto's eerts inkrimpen of mag je de originele bestanden doorsturen ?
    groetjes
    Ik heb er 200 mb ruimte....dus dat zijn nogal foto's....ik stuur altijd redelijk grote bestanden door en dat gaat prima.
    Je kan er ook uploaden om te bestellen...dan gebruik je niks van je webruimte maar blijven ze maar tijdelijk staan....
    Dus...ruimte zat zou ik zeggen.

***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Waarom Ierland??, Waarom niet???
      Met internet ben je niet beperkt om te kopen.. Je kan over de hele wereld goederen bestellen en ze na twee dagen thuis hebben en betalen met Visa... supermakkelijk en veilig.
      Ik koop mijn geheugenkaartjes bij PIN in Australië.
      Mijn batterijen komen uit Maleisië en fotomateriaal uit Duitsland.
      En ik laat mijn foto's ontwikkelen in Ierland... alé Ierland..? Eigenlijk is het labo in Londen Engeland... Maar daar zitten ze nog met van die oude Engelse Ponden als munteenheid. Dan zou ik moeten omrekenen... en in Ierland is het dezelfde Photobox maar dan met Euros als munteenheid. Makkelijker kan 't toch niet???
      Je besteld online je foto's en twee dagen nadien zitten ze in je brievenbus. Je krijgt bij Photobox een online album van honderden megabytes, waar je vrienden en familie ook kunnen bestellen.
      Erg handig. Ik had zo eens een gouden bruiloft... Wel, ik zet die foto's online bij Photobox en stuur een mailje naar de hele familie. Ze kunnen dan online zelf bestellen (aanvinken) wat ze willen en het wordt naar hun toegezonden.
      Waarom Photobox en niet Kruidvat of Hema?
      Wel ten eerste is Photobox geweldig snel , hoogstens drie dagen. Bij Kruidvat heb ik eens 11 (elf) dagen gewacht.. En bij Hema was de kwaliteit om te janken (roodzeem). Ook bij Kruidvat heb ik eens foto's van een Collega gezien met plooien in 't papier.
      Bij Photobox Ierland heb je superkwaliteit en supersnel... Tja, dat die kwaliteit dan een paar cent meer kost... dat neem ik er graag bij.
      En ze zitten stevig waterdicht verpakt.

ik heb eens een demo over die Photobax gegeven op de BS SD modellenshooting in Mol... de mensen stonden ervan te kijken hoe makkelijk 't wel was.

Laat je vooral niet meer afschrikken door verre landen...
      en foto's uit Ierland zijn vlugger hier dan foto's van Kruidvat België hier aan de overkant...

Comment

hebben jullie geen schrik met je visanummers door te geven
        thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

Comment

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met mijn visakaart.
          Ik bestel ook wereldwijd materiaal (Australië, Ierland, USA, Canada,...)
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Originally posted by force
            Hoe kun je anders iets kopen met je Visa als je dat nummer niet doorgeeft. Dan moet je helemaal geen Visa of Mastercard hebben want dan dient ze tot niets...
            Ik koop alleen online op beveiligde sites. En alleen op sites waarvan ik weet dat ze betrouwbaar zijn. Dat weet je van bv. hier op BelgiumDigital, dat mensen al gekocht hebben bij Powerinnumbers Australië, of Sabaoceanic in Maleisië, Kuadalumpour. Of Topfoto Duitsland... enz.
            Ik zal nooit zomaar bij den eerste de beste Chinees in een online shop een camera kopen omdat hij daar aan de helft van de prijs staat. Je moet natuurlijk oppasen met online kopen. Maar als je enkele regels volgt kan er met je Visacardnummer niets gebeuren.
            Wist je dat onlinewinkels je kaartnummer niet op hun computer mogen opslagen? Dit is verboden bij wet en bij Visa en Mastercard regels, juist om diefstal van die nummers te vermijden.
            Ik had eens midden in de nacht een bestelling bij Pin in Australië geplaats, maar door snel te zijn en al wat moe had ik het laatste nummer van m'n Visakaart verkeerd ingegeven.
            Mijn bestelling was doorgegeven en ik wachte nog juist op de e-mail voor de besvestiging van m'n bestelling om de computer uit te zetten en te gaan slapen.
            Het was al bijna half drie s'nachts.
            Plots ging de telefoon... "Potverd... wie is dat nu midden in de nacht?"
            Ik nam op en aan de andere kant een vriendelijke vrouwenstem.. "Good day sir, her Powerinnumbers,.. we had a problem..."
            Ik had één nummer te weinig opgegeven zei ze.
            Ik zei , "maar jullie hebben mijn Visnummer toch, ik heb al verschillende keren bij jullie besteld."
            "Sorry sir" zei ze, "maar wij mogen die nummers niet op onze computers opslaan, da's strafbaar."
            We hebben toen nog gezellig zitten keuvelen... Bij ons is het nacht, maar bij hun scheen de zon... bij ons was 't winter... bij hun was het 28 graden... (ik wijk af)
            Enfin, zo zie je maar dat als 't vertouwde winkels zijn, je er veilig kan kopen. Je geeft je nummer ook op in een beveiligde verbinding, dat zie je aan 't slotje onderaan naast je internetwereldbol. Als dit geel slotje er niet staat , geef je niets vertrouwelijk in.
            Ook je nummer nooit per e- mail opgeven. Serieuze online shops werken altijd met beveiligde verbindingen.

Wil je meer weten over veilig online kopen kan je altijd enkele tips nalezen op m'n site:
            http://www.micdigital.be/virusonline.htm

Comment

Originally posted by force
              Helemaal niet. Zolang je bij betrouwbare internetleveranciers koopt.
              En je de regeltjes volgt. ((beveiligde verbindingen o.a. -zie de trhead van Mic hierboven.)

Als je niet weet welke shops betrouwbaar zijn. BD'ers weten snel te vertellen waar ze tevreden zijn. En waar niet. Hier is een schat aan informatie.
              Er zijn goede internetleveranciers, vertrouw ze. De slechteren lopen het risico dat hun "reputatie", in enkele uren tijd, in diggelen valt, wereldwijd. Dat is internet.

En vergeet niet : telkens je geld uit de muur haalt, telkens je gaat tanken, telkens je je Visakaart afgeeft in een restaurant (o.a.) loop je ook een risico. Je kan die kaart ook verliezen.

Nog een tip : sommige bedrijven zijn ook "bang" van jou. Ook voor hen ben je een "onbekende". Het gebeurt dat ze per fax of telefoon een bevestiging vragen van je bestelling. Let dan goed op : fax terug, of bel terug op het telefoonnummer dat je op hun website ziet. Meestal is dat hetzelfde nummer dat er op de fax staat.... Maar zeker is zeker!!! NOOIT : vertrouwelijke gegevens doorgeven per e-mail.... NOOIT!!!

Groetjes

Skitch
              "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
              Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
              X