voor de fotografiecursus heb ik als opdracht tegen over 2 weken 'reportage'. Dwz het vastleggen van een eenmalige gebeurtenis. Kan journalistieke reportage zijn, conceptuele, documentaire reportage etc... kan dus gaan over een evenement, ramp, feest (huwelijk, doop etc...), productie van een product (autofabriek...?!), afbraakwerken van een groot gebouw, enz...
Nu blijf ik met mijn gedachten beetje bij auto-productie hangen... maar of zoiets haalbaar is op 2 weken (connectie leggen met autofabriek of iets dergelijks, toestemming krijgen, uitvoering, etc...)?
Bedoeling is dus dat er een verhalende fotoreeks uitkomt (begin en eindfoto, paar doorslaggevende foto's, overige foto's moeten eerder 'dragend' zijn, in totaal 7-tal foto's)
Alle ideetjes zijn meer dan welkom!
Nu blijf ik met mijn gedachten beetje bij auto-productie hangen... maar of zoiets haalbaar is op 2 weken (connectie leggen met autofabriek of iets dergelijks, toestemming krijgen, uitvoering, etc...)?
Bedoeling is dus dat er een verhalende fotoreeks uitkomt (begin en eindfoto, paar doorslaggevende foto's, overige foto's moeten eerder 'dragend' zijn, in totaal 7-tal foto's)
Alle ideetjes zijn meer dan welkom!
Comment