Gisteren na een tijdje gewacht te hebben tot hij voorradig was, onverwacht een berichtje van Redcoon dat m'n Nikon D7000 vandaag bezorgd ging worden. helemaal blij en ook wel verbaasd want een paar dagen eerder kreeg ik juist bericht dat het nog wat langer ging duren. Toen ik vandaag thuis kwam met m'n nieuwe aanwinst begreep ik waarom er "ineens" voorraad was. Mijn nieuwe liefde was voorzien van uitsluitend duitse handleidingen Daar was ik op z'n zachts gezegd niet gelukkig mee. Heb ze meteen een berichtje gestuurd (klantenservice was al gesloten) dat ik een nederlandse handleiding wil, zo niet gaat de hele camera retour. Niet zo'n goede eerste kennismaking met Redcoon..Heb nog wel even op de site van Nikon gekeken wat een Nederlandse versie zou kosten: €19 excl. verzendkosten. Vraag me naast dat ik niks met een Duitse handleiding kan ook af wat de concequenties zijn qua garantie. Even afwachten wat de reactie is morgen, wel balen, had me zo verheugd op dit weekend lekker m'n nieuwe speeltje te gaan ontdekken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duitse handleiding bij webshop bestelde camera
Collapse
X
-
-
-
Re: Duitse handleiding bij webshop bestelde camera
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtI love my D500
Comment
-
Nu is het wel jou plicht om een donatie te doen aan BelgiumDigital heh
ff rekenen:....
handleiding : 19 euro
opzoekwerk : 25 euro
voorrijkosten : 25 euro
dossierkosten : 25 euro
aanmaak dossier : 25 euro
afsluiten dossier : 25 euro
aanmaningskosten : 25 euro
2 koffie : 5 euro
totaal (voorlopig) 174 euro ex btw
btw 21% 36,54 euro
211 euro
PS: als je het boek gelezen hebt, en je doet het retour dan krijg je een terugbetaling van....
10 eurocent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
Geweldig Je hebt zojuist m'n weekend gered. Ik heb daar blijkbaar straal overheen gekeken.
Xafke: grinnik, dat is de duurste handleiding die ik ooit tegengekomen ben
Comment
-
https://nikoneurope-nl.custhelp.com/...ail/a_id/22108
Gewoon opsturen en een nederlandse vragen. Kost niks.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichttypisch redcoon!!
halen hun goederen waar ze kunnen
dus voor 80% van de toestellen zullen dus ook via Duitsland komen
waar altijd maar klagen dat er geen Nederlandstalige handleiding bijzit als men er niet het volle pond wilt voor betalen
als je via een of andere webwinkel iets koopt dan kan je dat wel meermaals voorhebben
ik heb dat ooit ook voorgehad via pixmania, enkel een franstalige handleiding bij een elektrisch toestel (pixmania is van oorsprong een Franse firma ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk berichtHet blijkt dat Nikon een omruilservice voor manuals heeft, een Duitse retour en een Nederlandse terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
Comment
-
Comment