Is er iemand met een doka in het Mechelse die zin heeft om mij eens een avondje mee te laten kijken in de doka, en eventueel enkele zwart-wit foto's van mij te ontwikkelen? ik heb de mogelijkheid om een oude vergroter en ontwikkeltank voor zwart wit over te kopen maar ik heb er totaal geen ervaring mee en weet dus niet of het iets is dat mij ligt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doka regio Mechelen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Doka regio Mechelen
Als Fred het niet weet weet niemand het.
YMMV nerdiDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtToevallig op het zoek naar hetzelfde.. In het Limburge dan.
NDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Comment
-
Oud doka materiaal vind je voor geen geld.
Meer dan 100-200€ mag je echt niet geven voor een vrij complete doka, en dan maat experimenteren!
Als je direct naast een doorwinterde pro gaat zitten geraak je misschien overweldigd.
De leercurve is lang en gaat traag, maar is we boeiend.
Reken in het begin maar op een uur per foto als je die een beetje deftig wil afwerken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtOud doka materiaal vind je voor geen geld.
Meer dan 100-200€ mag je echt niet geven voor een vrij complete doka, en dan maat experimenteren!
Als je direct naast een doorwinterde pro gaat zitten geraak je misschien overweldigd.
De leercurve is lang en gaat traag, maar is we boeiend.
Reken in het begin maar op een uur per foto als je die een beetje deftig wil afwerken.
Comment
Comment