Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Mamiya/Sekor 500DTL met standaard 50mm f/2.0

    Deze dus.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Tamron 17-50 f2.8 hier op het forum kunnen kopen.
      Nu nog wachten tot de hemelsluizen dicht zijn zodat we eens op pad kunnen gaan.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Sigma 300 mm f2.8 + 2x tc. Sigma 50 mm f1.4. En binnen n paar maand de Canon 6D (?).
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Ik ben al op zoek om mijn 85 1.8mm Canon een broertje te geven.
          Ik zoek liefst iets breder maar weet niet of het een vaste zal worden of niet.
          Enerzijds denk ik aan een 50 mm 1.4 anderzijds denk ik aan een zoom in de zin van een 24-70
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Gitzo GT3542LS en een Benro PL-100 lensplaat.
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
              Ik ben al op zoek om mijn 85 1.8mm Canon een broertje te geven.
              Ik zoek liefst iets breder maar weet niet of het een vaste zal worden of niet.
              Enerzijds denk ik aan een 50 mm 1.4 anderzijds denk ik aan een zoom in de zin van een 24-70
              Naar t schijnt is de Sigma 50 mm f1.4 beter volopen dan zijn Canon-broer. Al is dat verschil ms minimaal ...

              Maar ik vind de stevigere bouw toch een voordeel.

              De nieuwe 24-70 is wel schandalig duur
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                & Misschien is de 24-70 van Tamron een goed alternatief. VC aanwezig en goede reviews.

                Misschien zou unalom hier of elders een klein review'ke geven over zijn ervaring met deze lens
                Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Ik heb me een Nikon J1 gekocht. We zijn de ganse dag op stap geweest. En
                  weet u wat: hij trakteerde. Dat noem ik nog 'ns een camera. Vannacht mag
                  hij naast me slapen. Op een dekentje van puur wol met zijn hoofd naar het
                  venster gericht. En als hij snurkt doen we dat beiden. Goede avond.

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
                    & Misschien is de 24-70 van Tamron een goed alternatief. VC aanwezig en goede reviews.

                    Misschien zou unalom hier of elders een klein review'ke geven over zijn ervaring met deze lens

                    Ja, dat is altijd lastig.... Soms denk ik... goh, ik hoor goede dingen over een tweede merk (tamron, etc...) maar dan heb je er andere die zeggen. Als je het van het wilt moet je toch bij je eigen merk blijven.
                    Is natuurlijk een afweging.

                    24-70 mm is zowizo een bereik dat ik nodig heb
                    en vult mss net beter aan bij mijn 85mm nu en de Canon vind ik echt wel heel duur.... maar het is wel een superlens, die Canon.
                    EMBLEMATA.BE
                    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      over de tamron 24-70 vc zal ik binnenkort wel mijn bevindingen posten. zoveel heb ik er nog niet mee gewerkt. in januari heb ik nog een studio shoot & een kickbox evenement. Zal mijn bevindingen nadien wel in het 'objectief' forum posten. Mijn eerste indrukken zijn vrij positief, vooral de bouwkwaliteit en de vc zijn heel goed.

                      mijn laatste aanwinst: jupio bg voor mijn d5 mkIII, heel tevreden over. bouwkwaliteit is goed, voelt & ziet er identiek uit als de canon maar kost de helft. eindelijk een joystick op de grip, heerlijk.
                      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Zwarte iPhone 5 met 16 GB geheugen.
                        Prachtig scherm (toch zeker voor 'een mobieltje')
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Laptop Dell Vostro 13"...

                          Comment


                          • Een klein wit gesneden.

                            Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
                            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Gisteren mijzelf volgende dingen voor nieuwjaar cadeau gedaan:
                              - Canon EF 24-105 L F4.0 IS USM Nog niet lang mee bezig geweest en ben er nu al zéér blij van!
                              - Lowepro Flipside 400 AW groen!
                              - Flitsstatief Visico LS-8008
                              - Phottix Varos Swivel

                              Nog gepland in de nabije toekomst (hopelijk ): Grip, Extra recievers, 1 of 2 flitsers en een paraplu. Misschien: Statief, groothoek lens.
                              Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                              https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                              Comment


                              • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                                Nikon D700 + MBD10 + Nikon 70-200MM 2.8

                                Comment

                                Working...
                                X