Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Hi Joris
    In RAW-mode (of combi met JPG, wat ik gewoonlijk gebruik) is het inderdaad een heel ander verhaal.
    Het lijkt of het er dan minder toe doet.
    Ik denk dat ik daarvoor een meetmethode moet verzinnen.
    Heb jij een idee??

    Greetz, Peter
    Nikon D7000+MB-D11|Nikon SB900|Nikkor 16-85 f/3.5-5.6|Nikkor 24-70 f/2.8|Nikkor 35 f/1.8|Nikkor 70-300 f/4.5-5.6|Nikkor 105 f/2.8

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Nee hoor, wat er naar je kaart wordt geschreven is gewoon veel groter (lees: meer megabytes) en dat neemt eenvoudigweg meer tijd in beslag . Via Google zal je wel ergens iemand vinden die er een timing heeft bij gedaan. Bij mijn A77 was dat althans zo, en ik kan me niet voorstellen dat bij zo'n populair toestel als de D7000 dat niet het geval zou kunnen zijn .

      Ik heb al een tijdje diezelfde UHS-I 95/90 MB/s kaartjes van SanDisk . Bij mij is 't de 32 GB. Zo'n 300 euro voor 64 GB vond ik te veel . Toen waren ze nog maar net uit en ik had dringend een echt snelle geheugenkaart nodig. Nu kost de 64 GB wat ik heb betaald voor mijn 32 GB (de prijzen zijn van bij Studio 73, maar 'mijn' winkel is Tecqmenne in Dendermonde).
      Last edited by JorisVdB; 25 augustus 2012, 14:45.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        na Iang en ongeduIdig wacht eindeIijk mijn 5D MKIII met batterygrip en 3 batterijen gehaaId.

        man man wat een dijk van een camera.

        grtz david

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Canon EF 70-200 f4 L IS USM
          Canon EOS 60d - Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC HSM OS - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 70-200mm f/4L IS USM - Canon Speedlite 430EX II

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Sigma 150 mm F2.8 OS voor Canon.






            Portefeuille voelde een beetje slappekes erna
            Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
            hier vind je mijn foto's en hier ook

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Canon G1X . . . en dat als fervente Nikon aanhanger . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                LowePro Stealth Reporter 200 èn een Lowepro Stealth Reporter 550.
                De eerste voor als er maar 1 of 2 lenzen mee gaan, de tweede voor als de halve winkel mee moet.
                Zoveel zaliger dan een rugzak...

                Comment


                • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                  - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP
                  - Lenspen
                  Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Ik ben niet jaloers.... jawel dus :-)
                    EMBLEMATA.BE
                    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Deze voormiddag een 2e hands D7000, absoluut geen gebruikssporen en nog 1 jaar garantie. Batterij, lader, etc zat nog in originele verpakking.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Een zakje, zo klein dat alleen mijn 50D er in kan met een 35 2.0 lensje
                        van Case Logic.
                        Leuk ook al omdat ik deze week een man met een Pen en een vrouw met
                        een Nex tegenkwam met een groter zakje dan het mijne.

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Canon 60T3 voor op Canon EOS5qd
                          Webstek in opbouw

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            een blaaspeertje.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Een nieuwe batterij voor de 5DmkII.

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Ik koop niks meer want ik heb alles al. En ik hou de vinger op de knip !
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                                Comment

                                Working...
                                X