Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en de Tamron SP 17-50 mm F/2.8 XR Di II LD VC
Canon 60D, Tamron SP 17-50 mm F/2.8 XR Di II LD VC, Tamron 60mm F2.0 Di II Macro 1:1, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM , Tamron 18-270mm F3.5-6.3 Di VC PZD, Canon Speedlite 600EX-RT, Canon Speedlite 320EX, Meike Remote MK-RC6
Vandaag dan toch de knoop doorgehakt.
5D MkIII. (gezien de prijdalingen..........!!!!)
Zeis 50mm f2.0 macro. Dat is een klein beetje terug zoals vroeger.
Vandaag dan toch de knoop doorgehakt.
5D MkIII. (gezien de prijdalingen..........!!!!)
Zeis 50mm f2.0 macro. Dat is een klein beetje terug zoals vroeger.
veel plezier ermee ik heb er helaas het budget niet voor ( ik dacht wel om je 5D over te kopen als backup toestel maar heb momenteel andere prioriteiten )
Mijn laatste aanwinst zijn 3x Manfrotto Superclamps, verdomd robuuste dingetjes
Eergisteren de Samyang 800mm f:8 spiegel ontvangen. Ik mis duidelijk een zonnekap. Ik ga er twee maken, een korte (10-12 cm lang, eerst een tas kopen, en dan de kap op maat van de tas) en een lange voor astro, mag 50 cm lang zijn (de beeldhoek is op DX 3.1°, dus ongeveer 4cm diagonaal op 1m.) Goed gebouwd "stukje" glas (ongeveer 11cm lang x 11cm diameter en 950 gram)
Comment