Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Vandaag mijn nieuwe EF 85mm 1.8 USM gaan afhalen. Zal komend weekend uitvoerig getest worden

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Oorspronkelijk geplaatst door r@aplan Bekijk bericht
      Vandaag mijn nieuwe EF 85mm 1.8 USM gaan afhalen. Zal komend weekend uitvoerig getest worden
      Een portretlens die ik met mijn opgroeiende kleindochters meer en meer waardeer...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Nikon D810 met MB-D12 batterijgrip.

        En met een beetje geluk deze week nog de Sigma 150 F2.8 macro
        Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Portretlens 1,2/42,5mm Leica Nocticron OIS voor Panasonic µFT.
          Greets Carsten
          It don´t mean a thing if it ain´t got that swing
          (Duke Ellington)

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            iPhone 5 in occasie.

            Ben véél te gierig om een 6 te kopen en daar 700€ voor neer leggen.
            Dit is nog altijd een geweldige telefoon.

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Nen nieuwen oto (automaat) voor mij en nen elektrische fiets voor mijn madam... schoon verdeeld toch hé .
              Of toch niet, in feite nen nieuwen oto voor ons en nen elektrische fiets voor mijn madam, mijn elektrische fiets komt pas volgende week binnen.
              Alles voor het gemak van nu af aan .

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Een 70-200F2.8L IS Versie 2 , goed, verdomd goed zelfs !
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  De laatste weken een paar leuke aankopen gedaan met betrekking tot mijn fotografie-hobby :

                  Nikon D750
                  Nikkor 14-24 F/2.8

                  Nieuwe desktop :
                  Intel i7 processor
                  SSD 512 Gb
                  2 x 3 TB WD Red HD
                  16 Gb RAM
                  GeForce GTX 660
                  + scherm LG 27" IPS

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Naast de Fuji X-T1 nu nog een Fuji X-E2 met 18-55, Grip en toebehoren.

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Nikon D7100 met de 16-85 en 35mm... nu nog tijd vinden om fotos te maken!
                      Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
                      Canon G7X Mark II

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Eindelijk geïnvesteerd in een pro telezoom: de Pentax DFA150-450. Prijzig en gewichtig beestje, maar wel WOW!!! Ik kijk er naar uit deze de wilde natuur mee in te nemen!!
                        Wim
                        Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Na lang twijfelen eindelijk de Canon 7DII gekocht.
                          Batterij is nu aan het laden, straks een eerste uitje :-)

                          Juli is blijkbaar een dure maand geworden want enkele weken geleden is er ook een MacBook Pro gekomen aangezien vorige laptop de geest aan het geven leek te zijn.

                          Nu kan ik er weet enkele jaartjes tegen :-)

                          edit: eerste uitje is achter de rug: SUPERgevoel zo'n geweldige camera, zo'n geweldig geluid, zo'n snelheid, .... nu nog veel leren
                          Last edited by gympie; 24 juli 2015, 06:34. Reden: eerste gebruikservaring

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            was zinnens om de Tamron 70-300 f4-5.6 AF DI USD aan te schaffen maar na lange babbel in Art & Craft toch overstag gegaan voor de Sony G 70-300 f4.5-5.6......ondanks het grote prijsverschil.......hopen dat dit het waard is.
                            Sony RX10 Mark IV
                            nog een fijne dag verder!
                            Guido

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              een setje b-grip accesoires (riem met houder en handstrap)
                              wat een verschil in gewicht, d800 + 24-70 f2.8 op de heup, dat voel je bijna niet meer!
                              en de handstrap ipv een nekband is ook een toegevoegde waarde
                              portfolio en workshops:
                              https://www.bennybulke.com/

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                                een setje b-grip accesoires (riem met houder en handstrap)
                                wat een verschil in gewicht, d800 + 24-70 f2.8 op de heup, dat voel je bijna niet meer!
                                en de handstrap ipv een nekband is ook een toegevoegde waarde
                                Gebruik ik nu al 3jaar om te fietsen en te trekken met rugzak. Niks gevonden dat beter is en nog geen minuut spijt van gehad.
                                Sony RX10 Mark IV
                                nog een fijne dag verder!
                                Guido

                                Comment

                                Working...
                                X