Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Een Sony Cybershot DSC-HX400V‎ camera

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Vandaag een Fuji X-T1 met 10-24mm f/4 en 56mm f/1.2 aangeschaft om te fungeren als tweede camera naast de D800E.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Na de leerrijke strobistworkshops op de SD van 16 augustus besloten dat ik niet zonder lichtmeter kan, en heb er eentje overgenomen van een forumlid hier. Een Sekonic L-358.
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Na de leerrijke strobistworkshops op de SD van 16 augustus besloten dat ik niet zonder lichtmeter kan, en heb er eentje overgenomen van een forumlid hier. Een Sekonic L-358.
          Diezelfde heb ik ook en met radiozender. Zeer interessant samen met PocketWizards. En ja, wordt inderdaad te weinig ingezet.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Diezelfde heb ik ook en met radiozender. Zeer interessant samen met PocketWizards. En ja, wordt inderdaad te weinig ingezet.
            Ik heb een flitsset van Jinbei, en dus ook zender/ontvanger van Jinbei. Gaat dat ook lukken denk je, of ga ik met een kabel moeten werken?
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              DIT is mijn laatste aanwinst.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Een Fuji Instax Mini 8. Bedoeling is die te verbouwen tot een pola rug voor de Mamiya 645. Formaat film klopt toch al Nu nog enkele rollen duct tape.

                Comment


                • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                  Een Nikkor AF 80-200 f/2.8 ED in tweedehands.
                  Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
                  500px.com/wimdekoster

                  Comment


                  • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                    Heb vorige week een Sunbounce Pro kit gekocht met een 2/3 translucent screen + nog een silver/white screen. Verder een Falcon Eyes superklem en een Sunbounce flash bracket (te gebruiken bij m'n Sunbounce mini). Morgen wordt als 't goed is een nieuwe Canon LP-E6 batterij en een nieuwe Spyder4 Pro bezorgd. En daarmee heb ik voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                      7D Mark II .. na een paar dage mee gewerkt te hebben .... fantastisch ..
                      Ben er mee naar Eindhoven glow geweest met de 24-105 L f4 en sta versteld hoe die bij
                      weinig licht vlotjes scherpsteld. hoge ISO is enorm goed ..
                      Adobe laat wel nog even op zich wachten eer ik de RAW foto's kan bewerken in Ps of Lr ...
                      Zolang doen we het maar met de bijgeleverde Canon software .. Maakt voor RAW geen verschil ..

                      7D Mark II --> toptoestelleke


                      Ondertussen is de RAW converter van Adobe voor Lr en Ps er ook ... ;-)
                      Last edited by Peter EOS-500D; 11 december 2014, 15:05.
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

                      Comment


                      • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                        Sinds enkele weken de Nikon D750 plus de Nikon 24-120 F.4 Na de D7000 en D7100 nu een eerste full frame in bezit.

                        Comment


                        • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                          'k Heb drie boeken gekocht :

                          - Monteren met EDIUS 6
                          - Monteren met EDIUS 7 Handboek
                          (Die twee samen zijn een promotie bundel)
                          - Haal meer uit EDIUS

                          Die drie boeken zijn geschreven door Walter Meys.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                            Zojuist toegekomen:
                            "Edius 6 Specials" van Geert Kusters.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                              d800e en nikkor 24-70 f2.8,
                              genieten!
                              portfolio en workshops:
                              https://www.bennybulke.com/

                              Comment


                              • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                                Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                                d800e en nikkor 24-70 f2.8,
                                genieten!
                                Das gene kattepis, om het met de woorden van ..............te zeggen.
                                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                                Comment

                                Working...
                                X