Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Canon 5d mark III plus canon 70-200 f2.8 is II

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Canon EF 16-35mm f/2.8L USM II en Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
      Canon 5Dmark III - EF 50mm f/1.8 II - EF 70-200mm f/2.8L IS USM II - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 16-35mm f/2.8L USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM -2 x Speedlite 600EX-RT - Speedlite Transmitter ST-E3-RT - Canon WFT-E7B

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Deze week een Canon 17-40L aangeschaft. Ik wilde eerst de 16-35 f2.8 kopen maar vond de meerprijs toch teveel, aangezien deze optisch toch niet veel beter schijnt te zijn en ik hem meestal toch zal gaan gebruiken op f8 tot f11. Bijkomend voordeel van deze keus is dat ik nu budget overhoudt om mijn 24-70 te upgraden naar de mk II óf mijn Sigma EX50mm te upgraden naar de 50mm ART.

        Nu nog een keuze maken tussen deze twee
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Zo saai allemaal, iedereen koopt precies steeds hetzelfde. Is dat om aan de buurman te kunnen tonen dat jij ook zo'n duur Canon of Nikon kan kopen ?
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
            Deze week een Canon 17-40L aangeschaft......
            Van Harte en welkom bij de club.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Er zijn er hier veel die hun vakantiegeld gekregen hebben precies.

              Hier is gisteren een nieuwe droogkast in huis gekomen met warmtepomp.
              Kan de lectriciteitsrekening weer omlaag.

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Er zijn er hier veel die hun vakantiegeld gekregen hebben precies.

                Hier is gisteren een nieuwe droogkast in huis gekomen met warmtepomp.
                Kan de lectriciteitsrekening weer omlaag.
                Hier dubbeltariefmeter laten vervangen door enkel tarief zodat ik niet meer moet opvolgen wat ik wanneer moet aanzetten. ( heb een kleine 8Kw aan zonnepanelen liggen)

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Zo saai allemaal, iedereen koopt precies steeds hetzelfde. Is dat om aan de buurman te kunnen tonen dat jij ook zo'n duur Canon of Nikon kan kopen ?
                  Mijn laatste aanwinst......ik heb me onlangs een nieuwe knie (totale knieprothese) laten plaatsen.
                  Mijn buurman had er ook één, en ik dacht ik moet toch tonen dat ik dat ook kan .
                  Ik heb daarenboven gekozen voor een éénpersoonskamer met als gevolg dubbel ereloon en dubbel loon voor de chirurg (dat was dan toch iets meer dan mijn buurman ) omdat het me toch niets kost...... wegens goede hospitalisatieverzekering door werkgever betaald.
                  Groetjes

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Mamiya RB67
                    EMBLEMATA.BE
                    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Pas aangekomen uit Hongkong: 2 occasie Nikon 'strap lugs', dat zijn die metalen driehoekjes met plastic beschermstukje waar je de draagriem mee aan de camera bevestigd. De volle 10 euro voor betaald en toch is het pakje nog opengedaan door de douane om te controleren wat er inzat. Jaja, ik heb me laten gaan.
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Eindelijk mijn 6D mogen verwelkomen! Wat een lekker machien! Mijn 17-40 is er breeeeeeeeed op!
                        ______
                        www.vue.photo

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Eindelijk een Nikon d610d aangeschaft met Tamron lens SP 28-70+70-200 F/2.8 Di VC USD na jaren sukkelen met compacte cameras met slecht resultaat tegenover mijn oude slr.
                          Hopelijk zijn de resultaten terug even goed als 20 jaar geleden.

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            Na lang denken en twijfelen toch maar mijn oude 5D (die intussen ook een nieuwe eigenaar vond) vervangen voor een 5D MarkIII. Als ik straks thuis ben van het werk ga ik hem eens een keertje uitproberen en testen... ben benieuwd...

                            Mvg,

                            M.
                            http://markwijnants.zenfolio.com/
                            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Net overeengekomen een Lowepro Flipside 300 over te nemen van iemand hier.
                              Mijn Slingshot 300 vind ik niet erg handig om lang mee rond te trekken, dus gebruik ik die voornamelijk om al mijn gerief in te steken.
                              Ik ga ook nooit met al mijn lenzen op stap. Het ligt eraan wat ik ga doen. Dus kan ik met een kleinere zak op stap, en ik wilde een rugzak.
                              Ik vrees dat ik zo langzaamaan verslaafd raak aan fototassen.
                              ______
                              www.vue.photo

                              Comment


                              • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                                Nikon D800, 24-70 2.8 en batterijgrip gekocht gisteren
                                Heb geen ervaring maar al doende leert men

                                https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X