Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Sinds afgelopen zaterdag een 5D Mark III en een grip ervoor bg-e11
    Groetjes Steco

    Comment


    • Sinds zaterdag een 2de hands Canon EF 300mm f/4L IS USM en een Canon Extender 1.4 x II
      Sinds gisteren de aluminium monopod RMA-527 van Redged.
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Via Fotokonijnenberg.be de nieuwe 80-400mm gekocht van Nikkor.



        Zalige lens op de D800!
        http://xstreamdigital.be

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Mijn collectie is compleet met deze prachtige Canon 70-200 f/2.8L USM die ik tweedehands heb gekocht.


          Canon 60D + 70-200 2.8 by Reinier79, on Flickr

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            Als ik de laatste 3 maanden samen tel:
            70-200 L f4 IS
            17-40 L f4
            100 macro L f2.8
            Draadontspanner
            Benro statief

            Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
            Canon 5D mkII + BG-E6 | 17-40 4.0 L | 24-105 4.0 L IS | 70-200 4.0 L IS | 100-400 4.5-5.6 L IS | 50 1.4 | 100 2.8 L IS Macro | 580EX II | 3x 8GB CF Scandisk Extreme III | Lowepro Flipside 400 AW

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Peugeot 3008 1.6 HDI.....de RCZ verkocht omdat ik dringend meer plaats nodig had....
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Peugeot 3008 1.6 HDI.....de RCZ verkocht omdat ik dringend meer plaats nodig had....
                Heb jij dan zo'n grote camera dat je die in je garage moet zetten?
                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                  Heb jij dan zo'n grote camera dat je die in je garage moet zetten?
                  Waar staat het dat het hier om fotomateriaal moet gaan???

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                    Waar staat het dat het hier om fotomateriaal moet gaan???
                    Ooooops, verkeerd forum?

                    Ach ja, BelgiumDigital, dat slaat eigenlijk op alles dat digitaal is. Wasmachines, radio's, TV's, camera's, multimeters, muziekinstrumenten, en, inderdaad, auto's. Zogoed als alles, behalve het brood bij de bakker (bij de Carrefour/Delhaize en co zit er wellicht al een chip in voor de kassierster...), is vandaag digitaal (of het verkoopt voor geen meter)
                    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Lichtopstelling (paraplu) om in te flitsen op locatie.
                      EMBLEMATA.BE
                      http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Bij mij de Samyang 35mm 1.4 voor nikon

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
                          Mijn collectie is compleet met deze prachtige Canon 70-200 f/2.8L USM die ik tweedehands heb gekocht.


                          Canon 60D + 70-200 2.8 by Reinier79, on Flickr
                          Damn, I need to get me one of those!
                          Zou ideaal zijn voor airshow fotografie en aircraft spotting. 'K heb nu een Sigma 18-250mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM maar 'k vind dat 'k daar soms vrij onscherpe beelden mee krijg en in omstandigheden met minder licht (kerken, binnenshuis, ...) moet 'k de ISO toch al flink opvoeren.

                          'K zou meer moeten rondkijken voor zo'n 2de hands objectieven, want nieuw kost die toch wel wat te veel.
                          Heb je dan geen kans op krassen, slijtage, ...?

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            Ik koop regelmatig 2dehands, en uiteraard is daar wat risico aan.
                            Tot ca 150€ durf ik dat op eBay kopen, gebaseerd op de beschrijving van een betrouwbare aankoper.
                            Als het over meer geld gaat, auto in en kijken en testen maar.

                            Soms zijn de 2dehandsprijzen eigenlijk te gek hoog, en dan laat ik het wel. Maar veelal spaar je toch een hoop uit.
                            Recent een auto van 14 maand oud gekocht, en toch 30% minder betaald dan de prijs op de oorspronkelijke factuur, of 45% minder dan de catalogusprijs.

                            Mijn regel is dat er minstens 30% van de nieuwprijs af moet zijn, en het object mag niet ouder zijn dan een jaar of 2-3.
                            Als het ouder is, dan moet het echt wel de moeite zijn. Een voorbeeld daarvan is mijn Minolta Beercan (70-210 F4 ) die ik via eBay aan 120€ kon kopen.

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Besteld via Amazone.UK een extreme wide angle voorzetlens voor op de 16mm NEX !
                              Zou deze week moeten aankomen Gunstprijs = beneden de 100 Euro

                              MVG, Jeff C.
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                moet alweer bij sturen heb nu tweedehands een canon 500D met 18-55mm en de 75-300mm

                                Comment

                                Working...
                                X