Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heb een upgrade van D300 tot D600 gisteren gehad, zeer tof met de wifi-dongel om uw beelden direct te kunnen zien op een tablet of smartphone!
Ben benieuwd!
Ik heb sinds daarstraks een Petri 7S, meetzoeker (met 35mm film) met vaste lens 45/2.8, lichtmeting rond de lens, ofte "Circle-Eye System" (dus als je een filter gebruikt wordt die meegenomen in de meting), "Green-o-Matic" scherpstelsysteem, kleurgecorrigeerde lens, eenslags filmtransport, ISO (ASA) 10-400, kleinste diafragma f/16, sluiter 1/500-1s +B, flitscontact en voetje, draadontspanneraansluiting, kortste scherpstelafstand 0.8m
En dat allemaal zonder batterij.
Dit was mijn eerste echte camera, ik had er sinds 35 jaar geen meer vastgehad, maar het ging vanzelf. Ik ga hem gebruiken voor Z/W, lage ISO. Negatieven laten ontwikkelen en dan inscannen en minimaal bewerken.
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk HD
Comment