Het oogt allemaal wel netjes Jochen, en er steken waarschijnlijk héél wat uurtjes in, maar het gaat imho ten koste van de gebruiksvriendelijkheid en ... ten koste van de foto's, en dat is volgens mij toch de essentie, niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vuurwerk! Hoorngeschal! Tromgeroffel!
Collapse
X
-
-
ondanks het feit dat ik tegen 'flash-sites' ben, toch een overzichtelijke site, met prachtige foto's bovendien!
Het traag in- en uit faden vind ik na een tijdje wel wat tegensteken... ik ben nu eenmaal nooit een rustige gezapige surfer geweest, bij mij moet dat allemaal rap gaan... Misschien moet je op de beginpagina (naast de skip intro mogelijkheid) ook een "skip intro & fading" knop maken... als dat technisch kan natuurlijk.zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1
Comment
-
Ik heb wel al gemerkt dat het rechtermenu de mensen verward. Het IS inderdaad niet overzichtelijk ...maar het was oorspronkelijk niet bedoeld als menu. Wél als een soort "sitempap".
De bedoeling was dat iedereen het rechtermenu zou gebruiken (ja, all "thumbs" zijn klikbaar...)
Misschien haal ik het linkermenu helemaal weg. Of ik stop het weg of zo...
Nu, dit gezegd zijnde... Ik weet dat velen hier graag grote foto's hebben. Maar ik vind; die pics mogen ook niet té groot.
Kijk maar naar www.rachaelhale.com, www.yervant.com, www.photoluxstudio.com of www.thebecker.com ; hun pics zijn niet groter dan de mijne hoor. En daar is een reden voor: diefstal voorkomen. Foto-samples moeten volgens mij geen "detail" laten zien. Ze moeten laten zien dat je originaliteit hebt, een visie hebt, dat je kunt framen, enz... Het zijn tenslotte geen foto's om hier op BD te laten keuren hee? (En dan nog... ook HIER dienen foto's te worden verkleind) Tenslotte is het logisch dat je op je website enkel met fotos naar buiten komt die scherp zijn / detail bevatten, right?
Comment
-
Een website om jaloers op te zijn! Ik weet hoe moeilijk het is om een goede website te bouwen en ook welke kritiek je moet kunnen incasseren. Dus ik ga niets negatiefs zeggen en wens je een dikke proficiat!http://www.demetrius.be
Canon EOS 10D with battery grip + the following Canon EF USM lenses: 17-40mm f4,0 L | 50mm f1,4 | 28-135mm f3,5-5,6 IS | 35-350mm f3,5-5,6 L | 100mm f2,8 Macro
Comment
-
Originally posted by Jochen
Tenslotte is het logisch dat je op je website enkel met fotos naar buiten komt die scherp zijn / detail bevatten, right?
Nu ja, laat maar, ik vind dat als je een "foto-site" maakt het om de foto's gaat, maar dat is gewoon mijn mening
Comment
-
-
Originally posted by demetrius
Een website om jaloers op te zijn! Ik weet hoe moeilijk het is om een goede website te bouwen en ook welke kritiek je moet kunnen incasseren. Dus ik ga niets negatiefs zeggen en wens je een dikke proficiat!
Comment
-
Originally posted by E
Dag Jochen,
We gaan zonder reisorganisator. De vluchten hebben we al. Eén van de volgende dagen reserveren we een wagen en verder moeten we nog zien wat we gaan doen.
E
Als je in Botswana geïnteresseerd ben; ik heb de contact-gegevens van een plaatselijke gids. Deze gids trok met ons door Chobe, maar de dagen ervoor was hij ook ingehuurd door onze eigen Best-Tours gids, "Veronique". Zij trok samen met haar ouders (en de gids dus) drie dagen door Chobe en de Okavango delta, en was zeer tevreden.
Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70
Comment
-
Originally posted by E
Originally posted by E
Dag Jochen,
We gaan zonder reisorganisator. De vluchten hebben we al. Eén van de volgende dagen reserveren we een wagen en verder moeten we nog zien wat we gaan doen.
E
Als je in Botswana geïnteresseerd ben; ik heb de contact-gegevens van een plaatselijke gids. Deze gids trok met ons door Chobe, maar de dagen ervoor was hij ook ingehuurd door onze eigen Best-Tours gids, "Veronique". Zij trok samen met haar ouders (en de gids dus) drie dagen door Chobe en de Okavango delta, en was zeer tevreden.
Waar je ook landt, probeer zeker een wildpark te doen! Zie http://www.places.co.za/html/south_a...nal_parks.html! Naar Kruger zou ik niet in jouw geval gaan (jíj hebt de keuze, ik had die niet), wel naar de private parken er net naast: méér dieren, minder volk, en interessantere "deals"... Wel effe zoekwerk op het net...
Comment
Comment