Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top-foto, wie ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Sam Jae
    Originally posted by fcr-boy
    hoeveel kost de 300d (met kitlens) bij top-foto als je hem zelf gaat halen?
    1044,90 met de 18-55mm lens

Greetz

Sam Jae
    waar moet je hem bestellen als je hem zelf wil gaan halen? want op de site www.topfoto-online.de kan je alleen bestellen voor thuislevering of heb ik dat mis Sam Jae?
    GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Originally posted by Sam Jae
      hoeveel kost de 300d (met kitlens) bij top-foto als je hem zelf gaat halen?
      1044,90 met de 18-55mm lens

Greetz

Sam Jae

waar moet je hem bestellen als je hem zelf wil gaan halen? want op de site www.topfoto-online.de kan je alleen bestellen voor thuislevering of heb ik dat mis Sam Jae?

zelfde site hoor, je moet uiteindelijk kiezen tussen Vorkasse( eerst betalen en dan sturen ze hem op) Nachnahme (enkel als je in Duitsland woont) en zahlung bei abholung (en dan betaal je in de winkel)

Comment

@ Tom,

Geen probleem. Ik moet zaterdag toch in't Antwerpse zijn. Wat kosten ze? Kwestie van genoeg geld af te halen.

Groeten,
        Erik

Comment

en wat is op dit moment de leveringstermijn van de 300D? iemand een idee van? als ik hem nu zou bestellen, wanneer zou ik hem dan kunnen gaan halen?
          GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

en wat is op dit moment de leveringstermijn van de 300D? iemand een idee van? als ik hem nu zou bestellen, wanneer zou ik hem dan kunnen gaan halen?
            Best even bellen, dan heb het meeste zekerheid

Greetz

Sam Jae

Denk dat ik de mijne gewoon laat leveren, anders kan ik nog lang wachten.

Comment

Levertijd voor de EOS300D was ongeveer 2 weken

Comment

kzou de 300d graag willen hebben tegen de zomer, dus als de leveringstermijn 2 weken is, dan kan ik nog wel even wachten met hem te bestellen. ik denk wel dat ik hem zelf zal gaan halen want dat scheelt toch 20 à 30 euro.
                GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Die twee weken levertijd gelden enkel als de toelevering bij Top-foto blijft zoals ze nu is.
                  Bestel tijdig, als je niet voor verrassingen wil komen te staan.

Comment

Originally posted by aqw0
                    Die twee weken levertijd gelden enkel als de toelevering bij Top-foto blijft zoals ze nu is.
                    Bestel tijdig, als je niet voor verrassingen wil komen te staan.
                    ok ik zal er rekening mee houden tijdig te bestellen. laten zij weten wanneer de bestelling binnen is gekomen?
                    GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

ja, via mail

Greetz

Sam Jae

Comment

ah goed om te weten.
                        GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Als ge nu besteld (afhaling pas tweede deel van Juni ) moet ge dan een voorschot storten of wat dan ook ? en zijn de prijsen hetzelfde als je het zelf gaat halen ?
                          Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
                          http://www.cyclingphoto.be

Comment

Originally posted by paris lover
                            Als ge nu besteld (afhaling pas tweede deel van Juni ) moet ge dan een voorschot storten of wat dan ook ? en zijn de prijsen hetzelfde als je het zelf gaat halen ?
                            Ik heb mijn toestel gewoon via mail 'besteld' en ben het vandaag gaan afhalen , de prijzen zijn natuurlijk hetzelfde , enkel moet je geen portkosten betalen natuurlijk !!!
                            Volgens de website krijg je steeds de beste prijs , dus zakt de prijs dan krijg jij ook dit voordeel.
                            Was de eerste keer dat ik bij top foto iets gekocht heb maar zal zeker niet de laatste keer zijn.
                            ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

weet er iemand of de prijzen vaak aangepast worden op de website van top-foto?
                              GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Valt goed mee. Ik zou een van deze dagen mijn Sigma 28-200 + CF 256 MB bestellen, dus als iemand in de volgende week zou gaan naar daar?

Groetjes,
                                Rutger
                                Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

Working...
                                X