Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absurde biedingen 2dehands materiaal.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

    Vraag en aanbod hé mensen. Ik begrijp niet waar sommigen zich druk over maken
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #47
      Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

      Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
      Vraag en aanbod hé mensen. Ik begrijp niet waar sommigen zich druk over maken
      Ik maak mij druk in het feit dat ik nu al dreigementen krijg van deze persoon via pm !
      Tevens maak ik mij druk dat iemand mij uitmaakt voor leugenaar en oneerlijk persoon !

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #48
        Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Ik maak mij druk in het feit dat ik nu al dreigementen krijg van deze persoon via pm !
        Tevens maak ik mij druk dat iemand mij uitmaakt voor leugenaar en oneerlijk persoon !

        grts
        Sieg
        Trek het je niet aan, hij is nu banned dus veel zal hij niet meer kunnen doen Het is gewoon een zielenpoot die wat aandacht nodig had. Gewoon negeren. We weten wel wat de waarheid is.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment


        • #49
          Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ik maak mij druk in het feit dat ik nu al dreigementen krijg van deze persoon via pm !
          Tevens maak ik mij druk dat iemand mij uitmaakt voor leugenaar en oneerlijk persoon !

          grts
          Sieg

          you serious?

          man hoe erg kan het worden...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #50
            Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

            Misschien overbodige post, maar ik heb al dingen 2e hands aangeboden en gekocht, en niet alleen via BD.
            Ik heb van beide nog geen spijt gehad.

            Waarom? Omdat ik bij de TS dezelfde verbitterdheid voel als wat mensen alomtegenwoordig beschouwen. Vroeger was de communicatie veel opener en was men niet zo snel in zijn gat gebeten en had men nog iets te kennen als respect voor elkander.

            Als er tegenwoordig iets niet past in de ogen van iemand, dan gaat deze direct over tot het schreeuwen van moord en brand en voelt hij zich te kort gedaan etc.. Voor deze mensen, en dat meen ik echt uit de grond van mijn hart, vind ik het goed dat de recessie er is en de crisis hard toe slaat! Hopelijk leren jullie dan weer de waarde te appreciëren voor bepaalde goederen en ga je eindelijk die consumptiemaatschappij vergeten en terug leren omgaan met mensen, deze kan je niet zomaar wegwerpen.

            Ik heb ook lage biedingen gehad, maar heb meestal een mailtje terug gestuurd waarom dit bod niet aanvaard werd. Proberen kan altijd é? Als er dan in mijn ogen een belachelijke uitleg als tegenreactie kwam die probeerde zijn prijs te verantwoorden, is het gewoon neen sorry, te laag.

            Ik heb ook een laag bod uitgebracht op sommige aanbiedingen, maar ook gestaafd waarom. Ging de koper niet akkoord, geen enkel probleem en zocht ik verder of deed ik een tussenweg.

            Maar dit is telkens op een beschaafde manier gebeurd met respect. Vergeet dit aub niet mensen en het zal allemaal weer een beetje makkelijker gaan.


            ps. Waar ik GEEN respect kan voor opbrengen is voor bedriegers! Goederen aanbieden en defecten niet vermelden of andere verborgen gebreken!
            Canon 5D2 en wat glas

            Comment


            • #51
              Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

              Betreft 2e hands kopen op BD heb ik niks anders dan goede ervaringen.
              Ik raad het dan ook iedereen aan.

              PaulM

              Comment


              • #52
                Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                haha ik ben er zo eentje die voor habbekratskes topgerief in goede vorm vindt en als ik iets anders wil krijg ik er af en toe nog meer voor dan ik zelf heb betaald. Ik kan daar niets aan doen, ik geef wat er gevraagd wordt en vraag wat er courant is op de 2dehandsmarkt.
                Een goede handelsgeest noemt men dat.
                De ene heeft het, de andere niet!

                Comment


                • #53
                  Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                  Ik heb ook nog nooit spijt gehad van het 2dehands gebeuren hier of elders ... Behalve die ene keer toen ik mijn 15-30 verkocht bij de overgang van analoog naar digitaal. Nu zoek ik een gelijkaardige lens terug door de overgang van DX naar FX

                  Had ze beter op de zolder gelegd zoals TS
                  Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                  Comment


                  • #54
                    Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                    @ Sieg,

                    nu begint dirkske 007 tegen mij het uit te hangen,

                    onder een andere naam had hij gereageerd op mijn advertentie van de 7d...met een hoop geschel tot gevolg, dat ik hem aanraadde lager te verkopen, en ik zelf meer vraag dan dat kan

                    die mens heeft mij ne keer of 4 gemaild , en nu heeft hem op fotobeurs.com een advertentie geplaatst dat ik ne oplichter ben...

                    wat moet ge met zo iemand aanvangen?
                    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                    Comment


                    • #55
                      Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                      Gewoon negeren. Zulke mensen roepen alleen om aandacht.
                      Eventueel bespreken met de forum leiding. ?

                      Comment


                      • #56
                        Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                        is hier reeds gebanned, maar heb zo een vermoeden dat die onder verschillende namen is ingelogd

                        kreeg een mail aan van xxxxxxxx@xxxx.xx, nu op fotobeurs heeft hem iets gepost met
                        xxxxxxxx@xxxx.xx... die mens is echt een beetje ziek in het kopke

                        weet niet of er nog anderen van die dreigmails hebben gekregen, maar misschien best aan één van de admins doorgeven dan

                        Marc
                        Last edited by Soeki Wan; 9 februari 2012, 21:22.
                        1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                        www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                        Comment


                        • #57
                          Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                          Kunt altijd een abuse melding doen bij telenet (zijn provider)

                          Comment


                          • #58
                            Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                            Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht

                            nu begint dirkske 007 tegen mij het uit te hangen,

                            nu heeft hem op fotobeurs.com een advertentie geplaatst dat ik ne oplichter ben...

                            wat moet ge met zo iemand aanvangen?
                            ik zou het wel weten, ...dit is smaadschrift. Dat brengt meer op dan een 7D
                            www.photo-rudi.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                              bij dreigmails, gewoon bij houden, klacht indienen bij de politie. nemen dat daar redelijk serieus. en meestal is iemand zijn ip adres en andere gegevens heel makkelijk te achterhalen.
                              anonimiteit van't internet haalt vaak het slechtste in de mens naar boven.
                              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                              Comment


                              • #60
                                Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

                                had zo een vermoeden dat hem nog meeleest, en blijkbaar terecht, juist weer mailtje aangehad:

                                Urbanfoto

                                Van: Urbanfoto (xxxxxxxx@xxxx.xx)
                                Verzonden: donderdag 9 februari 2012 20:37:51
                                Aan: Marc Stoffels (xxxxxxxx@xxxx.xx)
                                Bleiterke!!!!

                                Leugens vertellen is blijkbaar Uwe sterkste kant.

                                U krijgt 24u om mijn e-mailadressen online te verwijderen of ik zal ook tegen U een klacht indienen!!!!
                                En als lafaard moet U vooral niet antwoorden.

                                De enige die ziek is in zijn kopke zijde gij!!!!
                                DIEF
                                Last edited by Soeki Wan; 9 februari 2012, 21:22.
                                1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                                www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                                Comment

                                Working...
                                X