Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leg aan! En geniet van leuke en inspirerende blogs!
Als je uitlegt wat je wil doen en je leert die mensen een beetje kennen mag je daar misschien wel eens rondlopen aan, of zelfs in de oude betoncentrale Let wel op, het is daar weldegelijk gevaarlijk. Ga niet zonder toestemming en medeweten van anderen zelf op verkenning aan die betoncentrale!
Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8
Iemand eigenlijk een idee wat ze met de oude ECVB gaan doen ofzo?
Eind vorige week eens weesten rondlopen voor een ingang te vinden, maar er hing alleen maar een papier op de hekkens van een project ofzoietske...
Geen idee. Maar alles is er dichtgelast. Enkel via de kelder (die stuk onder water stond) kon je er nog binnen. Maar dit is ook bijna half jaar geleden, dus geen idee hoe het er nu staat.
Geen idee. Maar alles is er dichtgelast. Enkel via de kelder (die stuk onder water stond) kon je er nog binnen. Maar dit is ook bijna half jaar geleden, dus geen idee hoe het er nu staat.
Succes nog
Alright thanks voor de tip, het was al goed donker toen ik toekwam dus heb ik gwn uitgekeken naar een gemakkelijke ingang voor op het terrein te geraken nog niet voor binnenin te geraken, want je weet maar nooit zo in het donker...
Iemand eigenlijk een idee wat ze met de oude ECVB gaan doen ofzo?
Eind vorige week eens weesten rondlopen voor een ingang te vinden, maar er hing alleen maar een papier op de hekkens van een project ofzoietske...
Zever alles toegelast!
Je moet aan de sporen over het hek kruipen en dan rondom lopen en dan ben je bij ecvb binnen.Alleen het musea is me een raadsel hoe er binnen te komen!
Over het dak lopen zeide ze mij,maar met hoogtevrees is dat geen optie.
Je moet aan de sporen over het hek kruipen en dan rondom lopen en dan ben je bij ecvb binnen.Alleen het musea is me een raadsel hoe er binnen te komen!
Over het dak lopen zeide ze mij,maar met hoogtevrees is dat geen optie.
Ik ben ook aan de sporen over het hek geklommen hoor, maar toen had iemand me gezegd dat je daar via een deur naar binnen kon, maar alles was toegelast. Via rooster voor de gevel kwam je in een soort kelderverdieping, en langs daar kon je ook binnnen.
Rondom lopen hebben we neit geprobeerd, want er was veel bedrijvigheid in het bedrijf ernaast (mensen en auto's die toekwamen en vertrokken).
Mja ben gwn tot over de sporen eens weesten zien das al gwn een voorlopige verkenning gedaan omdat ik niet direct wist dat het dat gebouw was en als het donker is weet je het wel direct als er geen lichten branden natuurlijk . Doe dit meestal voor gebouwen die dicht in de omgeving liggen, morgen eens gaan zien aan het chambre du commerce. Hopelijk is er nog een ingang te vinden.
Comment