Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessante Fotografie boeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Interessante Fotografie boeken

    Maar de boeken van Scott Kelby zijn dus wel, vind ik toch, heel goed als je de basis een beetje kent.
    Misschien was het niet zo duidelijk in mijn post maar ik zou inderdaad aanraden deze boeken te kopen. Het zijn zeer degelijke boeken.
    "It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds

    Comment


    • #17
      Re: Interessante Fotografie boeken

      Oorspronkelijk geplaatst door paul' Bekijk bericht
      Misschien was het niet zo duidelijk in mijn post maar ik zou inderdaad aanraden deze boeken te kopen. Het zijn zeer degelijke boeken.
      Ja, nu snap ik wel wat je bedoelt. De nadelen van de digitale communicatie..
      Dus we zijn beiden van dezelfde mening dat dit hele goede boeken zijn, die boordevol nuttige tips staan (en éénvoudig, waar je soms nooit zelf aan zou denken), maar om meer technisch te gaan, toch ook best een ander boek erbij kopen, waar de basis in het algemeen en dus, zoals ik al zei, meer technisch stap voor stap in uitgelegd staat.
      Jannes Bollen
      Website / Facebookpagina

      Comment


      • #18
        Re: Interessante Fotografie boeken

        wat ik ook nog kan aanraden is regelmatig in de bib wat monografiën van fotografen gaan inkijken. In Antwerpen Permeke hebben ze een uitgebriede verzameling.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #19
          Re: Interessante Fotografie boeken

          kheb afgelope week deel 2 van scott kelby geleend, 1 was niet binnen en 3 stond niet in de rekken
          kmoet nu zeggen dat ik ookal heb ik deel 1 niet gelezen, tog wel kan volgen in deel 2, wat ik wel leuk vind.

          van die handboeken voor de basis, wat raden jullie aan? of zijn al die boeken het zelfde?

          die monografieën zal ik eens bekijken bij mn volgende bezoek aan de bib

          Comment


          • #20
            Re: Interessante Fotografie boeken

            Oorspronkelijk geplaatst door paul' Bekijk bericht
            Een internetforum, over fotografie, auto's, de tuin of welke andere onderwerpen ook, dient om te praten en allerlei zaken (weetjes e.d.) uit te wisselen. Vergelijk het met een café. Als er steeds dezelfde vragen terugkomen is dit inherent aan een forum. Het is ook boeiend, want soms komen op dezelfde vragen nieuwe en frisse antwoorden, die je met de zoekfunctie niet zou ontdekken.

            Voor sommige oude rotten en ervaren gebruikers van een forum kan dit vervelend zijn, voor mij zeker niet, maar niemand zegt dat je moet antwoorden op een terugkerende vraag. Constructief antwoorden maakt een forum, gemeenschap, cafébezoek zo veel aangenamer.
            geweldig antwoord
            Canon Powershot G1 X Mark II

            Comment

            Working...
            X