Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hof?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hof?

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    geen idee, maar blijkbaar is iedereen trots als zijn foto met bestaand licht is genomen. Ik ben dan eens benieuwd naar het omgekeerde.
    De term 'natuurlijk' licht zou beter zijn...
    Maar het omgekeerde waar je om vraagt is heel simpel, maar zal heel snel vervelen omdat het nogal 'zwart' of 'donker' zal zijn.
    Mijn vraag is dan weer waarom je benieuwd bent naar iets waarvan je het resultaat kent of toch zou moeten kennen
    Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
      De term 'natuurlijk' licht zou beter zijn...
      Maar het omgekeerde waar je om vraagt is heel simpel, maar zal heel snel vervelen omdat het nogal 'zwart' of 'donker' zal zijn.
      Mijn vraag is dan weer waarom je benieuwd bent naar iets waarvan je het resultaat kent of toch zou moeten kennen
      ik ben niet zozeer benieuwd naar het resultaat, maar naar de moment dat iemand dat post en of het in de HoF gaat komen of niet.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        ik ben niet zozeer benieuwd naar het resultaat, maar naar de moment dat iemand dat post en of het in de HoF gaat komen of niet.
        De eerste die het probeert gaat misschien in de HoF komen wegens origineel... maar daarna gaat het als saai ervaren worden.
        Jean Pierre.

Comment

Working...
        X