Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste Urban dag..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste Urban dag..

Oorspronkelijk geplaatst door jaapie007 Bekijk bericht
    Hey!

Nee ik ben helaas geen laddertje tegen gekomen,Terwijl wij toch bijna elke kamer in zijn geweest in de kelder. Ik bel wel een betonnen trap tegen gekommen die naar 3 hoog ging. Alleen op de 2de verdieping was de vloer al weg en bij de derde verdieping zat de vloer er nog wel maar durfde er niet over heen te gaan. Stel dat je er dan doorheen zakt lig je zo 4 verdiepingen beneden. En ik zag in de verte al een groot gat zitten.

Ik vroeg me alleen af voor de omkleedruimte had je een ruimte met allemaal ja hoe zeg je dat, Van die vierkanten holle betonnen blokken. Ik zou niet weten wat het was...

Ik wil zeker nog eens terug nu nog iemand vinden die mee zou willen. Die vriend van me had even genoeg spanning gehad haha. Kan dat zeker ook wel begrijpen het was toch een heel avontuur.

@Hierboven ;-)

Dat ben ik totaal met je eens hardlopers zijn doodlopers. En inderdaat je gezonden verstand gebruiken ;-) thanks voor de tip!
    Euhm dacht dat de ladder nog net voor de betonnen trap kwam waar jij over spreekt, in een niet al te groot kamertje waar deze verborgen zit achter een deur weet het nu niet meer zeker of er een deur voorzat . Ja op die verdiepingen ben ik ook niet geweest en als je zo op het 2de verdiep uitkomt te staren op een deur waar geen vloer onder is dan is de goesting bij mij ook rap over om verder te gaan . Ja kweet over wat je het hebt we vroegen ons dit ook af had er geen foto van genomen dedju maar tis voorlopig een mysterie haha!
    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

Re: Mijn eerste Urban dag..

Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
      Euhm dacht dat de ladder nog net voor de betonnen trap kwam waar jij over spreekt, in een niet al te groot kamertje waar deze verborgen zit achter een deur weet het nu niet meer zeker of er een deur voorzat . Ja op die verdiepingen ben ik ook niet geweest en als je zo op het 2de verdiep uitkomt te staren op een deur waar geen vloer onder is dan is de goesting bij mij ook rap over om verder te gaan . Ja kweet over wat je het hebt we vroegen ons dit ook af had er geen foto van genomen dedju maar tis voorlopig een mysterie haha!

Ik heb dan dat trapje niet gezien helaas misschien was die al weg!

Ik denk dat die betonnen uitgeholde vierkanten dan iets van opslag was...
      Om dingen in te leggen, zou haast zeggen dat het een crematorium was haha.

Comment

Working...
      X