Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een huwelijksfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

    Sorry voor het gebrekkige Nederlands van mijn toekomstige.

    Ik geef wat meer uitleg.

    Een venoot van Pière-Paul is uitgever van een society tijdschrift. Eén van de grafische ontwerpsters zal voor ons een album maken.
    Zij zegt dat foto's "non-editée" moeten aangeleverd worden. (wat dat dan ook betekent - ik zal het eens vragen)

    Wij willen absoluut geen amateurs of beginners. Wij mikken op iemand met een ruime ervaring (min. 10 jaar).

    Aan mensen die hier komen zeggen dat ze niemand kennen die dat zou doen, daar heb ik niets aan. Dus geen discussies hier meer over.

    Budget : geen idee. 2500 euro ???


    Karen.

    Comment


    • #17
      Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

      Oorspronkelijk geplaatst door PP-Karen Bekijk bericht
      ......Aan mensen die hier komen zeggen dat ze niemand kennen die dat zou doen, daar heb ik niets aan. Dus geen discussies hier meer over......
      Voorwaar een symphatiek entree op dit forum.

      Comment


      • #18
        Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

        Oorspronkelijk geplaatst door PP-Karen Bekijk bericht
        Sorry voor het gebrekkige Nederlands van mijn toekomstige.

        Ik geef wat meer uitleg.

        Een venoot van Pière-Paul is uitgever van een society tijdschrift. Eén van de grafische ontwerpsters zal voor ons een album maken.
        Zij zegt dat foto's "non-editée" moeten aangeleverd worden. (wat dat dan ook betekent - ik zal het eens vragen)

        Wij willen absoluut geen amateurs of beginners. Wij mikken op iemand met een ruime ervaring (min. 10 jaar).

        Aan mensen die hier komen zeggen dat ze niemand kennen die dat zou doen, daar heb ik niets aan. Dus geen discussies hier meer over.

        Budget : geen idee. 2500 euro ???


        Karen.
        Ach, die "non editée" zegt mij dat de grafisch ontwerpster neutrale foto's wenst. Wat ik ook kan begrijpen.
        Als fotograaf weet je dat de klant dikwijls niet in de duidelijkste (vak)taal spreekt, maar tussen de regels door kun je dit wel lezen.
        Het lijkt er mij nergens op dat je, als fotograaf, je foto's geen post-processing zou mogen geven. Enkel neutraal. Ik denk dat dat eerder een zegen is dan een vloek!
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #19
          Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

          Oorspronkelijk geplaatst door robert62 Bekijk bericht
          Voorwaar een symphatiek entree op dit forum.
          Deze forumbezoeker heeft zich geregistreerd om zijn vraag te kunnen stellen en opvolgen. Het is duidelijk dat hij/zij hier niet als fotograaf komt profileren. Hij stelt op een geschikt forum zijn vraag en ik kan begrijpen dat deze persoon geen zin heeft in randanimatie.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #20
            Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

            Zo zie je maar,
            Deze mensen weten wat ze willen,
            Over een goedkope low budget trouw hebben we het nu niet meer nu he
            iedeen heeft zich laten vangen.
            mensen die connectie's hebben in de grafische sector willen enkel de foto's maar geen boekje.

            er zal nu zeker minder gezeute worden, wees gerust.

            Het is een belangrijke vraag die je moet stellen
            RAW of JEPG bestanden aanleveren.
            Weet wel dat als je onbewerkte foto' aanleverd, een stukje eigenheid van de fotograaf
            Verdwijnt, dat is wat de meeste hier eigenlijk bedoelen.
            Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

            Comment


            • #21
              Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

              Ik ben nog vrij op jullie datum. Neem gerust eens een kijkje op www.wijtwee.eu
              Indien jullie interesse hebben neem dan gerust contact op.
              Groeten,
              Steven

              Comment


              • #22
                Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                Oorspronkelijk geplaatst door PP-Karen Bekijk bericht
                Sorry voor het gebrekkige Nederlands van mijn toekomstige.

                Ik geef wat meer uitleg.

                Een venoot van Pière-Paul is uitgever van een society tijdschrift. Eén van de grafische ontwerpsters zal voor ons een album maken.
                Zij zegt dat foto's "non-editée" moeten aangeleverd worden. (wat dat dan ook betekent - ik zal het eens vragen)

                Wij willen absoluut geen amateurs of beginners. Wij mikken op iemand met een ruime ervaring (min. 10 jaar).

                Aan mensen die hier komen zeggen dat ze niemand kennen die dat zou doen, daar heb ik niets aan. Dus geen discussies hier meer over.

                Budget : geen idee. 2500 euro ???


                Karen.
                Pay peanuts and get monkeys.

                Wil je de absolute toppers:
                Benjamin Brolet (Brussel)


                Als hij niet meer vrij is dan kan je even kijken bij zijn collega's: David Plas, Fabrice Debatty enz. Hun websites zijn al jaren niet meer geupdate. But don't judge the book by its cover. Neem contact met hun op en ze sturen je een paar recente reportages. Als het komt op ervaring zullen er weining of geen aan hun kunnen tippen.
                Zij zitten ook perfect in je budget, alle foto's in high res op DVD.

                Verder heb je ook Isabel Corthier: http://www.isabelcorthier.com/ Zij zit al jaren in het vak en is een gevestigde waarde.

                Als je niets tegen Limburgers hebt: Wesley Nulens http://www.wesleynulens.be/ (Hasselt)

                Februari is helemaal geen drukke maand voor huwelijksfotografen, ben vrij zeker dat de meeste nog vrij zijn. Sta ook 100% achter hun werk en durf mijn hand in't vuur steken dat je ongeloofelijke foto's gaat krijgen.

                Gr,
                Hung
                Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                website: http://www.hung.be
                facebook - Instagram

                Comment


                • #23
                  Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotografieljakim Bekijk bericht
                  Zo zie je maar,

                  Over een goedkope low budget trouw hebben we het nu niet meer nu he
                  iedeen heeft zich laten vangen.
                  Sorry hoor, maar in de allereerste regel die wij hier geschreven hebben staan de lokaties vermeld. (Bois de La Cambre en La Hulpe). Ik zou denken dat een huwelijksfotograaf van enig niveau hierbij toch onmiddellijk door heeft over welke lokaties het dan wel zou gaan. En dat het dan toch wel niet om een low budget huwelijk gaat is nogal evident. ( vorig jaar : Huwelijk Prins Carlos en Prinses Annemarie)

                  Ik heb ondertussen een uitermate geschikte fotograaf gevonden. Werkelijk de absolute top klasse. Met heel veel dank aan de medewerker van de VRT die mij de naam gestuurd heeft van de huwelijksfotograaf die zij regelmatig contacteren als expert.

                  Dit onderwerp mag hierbij afgesloten worden. Gelieve mij geen berichten meer te sturen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                    Oorspronkelijk geplaatst door PP-Karen Bekijk bericht
                    Sorry hoor, maar in de allereerste regel die wij hier geschreven hebben staan de lokaties vermeld. (Bois de La Cambre en La Hulpe). Ik zou denken dat een huwelijksfotograaf van enig niveau hierbij toch onmiddellijk door heeft over welke lokaties het dan wel zou gaan.
                    Ja, hallo ... dat kan tellen als intro ... veel geld, maar geen manieren, en alles vanzelfsprekend vinden ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door PP-Karen Bekijk bericht
                    Dit onderwerp mag hierbij afgesloten worden. Gelieve mij geen berichten meer te sturen.
                    Ik denk niet dat TS nog veel reactie moet verwachten na zo'n opmerking ... hier bestaat een woord voor, maar ik ga mij niet verlagen tot hun niveau door dit hier neer te schrijven ...

                    Zelfs voor geen 10 duizend euro wil ik hun trouw vastleggen, gegarandeerd dat je achteraf een hoop zever hebt dat de foto's niet goed genoeg zijn ... ik ken dat ...
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                      Ja, hallo ... dat kan tellen als intro ... veel geld, maar geen manieren, en alles vanzelfsprekend vinden ...



                      Ik denk niet dat TS nog veel reactie moet verwachten na zo'n opmerking ... hier bestaat een woord voor, maar ik ga mij niet verlagen tot hun niveau door dit hier neer te schrijven ...

                      Zelfs voor geen 10 duizend euro wil ik hun trouw vastleggen, gegarandeerd dat je achteraf een hoop zever hebt dat de foto's niet goed genoeg zijn ... ik ken dat ...
                      Misschien kan ik zo vrij zijn om aan te vullen... "Arrogant" misschien? Of misschien dat TS "hautain" beter verstaat? Ik kan natuurlijk alleen maar gissen naar wat je precies bedoelt... TS heeft gelukkig al een schitterend fotograaf kunnen strikken die in het plaatje past zodat beleefdheid niet meer hoeft. Bonne chance et vive heureux! Gegarandeerd leuke job om doen in een los sfeertje - ook voor de fotograaf een topdag gegarandeerd. Ik raad 'm aan zijn bokes mee te nemen
                      zoeker met hart en ziel

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht

                        ... hier bestaat een woord voor, maar ik ga mij niet verlagen tot hun niveau door dit hier neer te schrijven ...
                        Bridezilla
                        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                          Are lap, nu hebbe kik het sebiet nog gedaan

                          Zo zie je maar, 't kan verkeren.
                          Meer heb ik niet gezegd, maar minder dus blijkbaarook niet.
                          Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                            LOL, als dit authentiek is (en de kans is groot van niet), dan is het toch echt wel enorm hautain en blasé
                            Blij dat jullie iemand gevonden hebben die aan de hoge eisen voldoet, en dan nog wel via de VRT, dé referentie op gebied van huwelijksfotografen :')
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ik zoek een huwelijksfotograaf

                              Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                              LOL, als dit authentiek is (en de kans is groot van niet), dan is het toch echt wel enorm hautain en blasé
                              Blij dat jullie iemand gevonden hebben die aan de hoge eisen voldoet, en dan nog wel via de VRT, dé referentie op gebied van huwelijksfotografen :')
                              Ik kan dit toch wel smaken... een bruid met pit.

                              Eigenlijk hadden jullie het moeten zien in de originele post hé, iemand die dit nederlands schrijft heeft geld

                              En rijke mensen zoeken altijd hun fotograaf op een forum...
                              Jean Pierre.

                              Comment

                              Working...
                              X