Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
al een goeie 8jaar trouwe firefox gebruiker; en nog nooit heeft een andere browser mij kunnen overtuigen, en Iexplorer... dat komt zelfs niet op mijn PC
Vroeger gebruikte ik regelmatig firefox maar met die regelmatige updates werkten de meeste van mijn add-ons niet meer, was dit zo beu. Gebruik ondertussen IE9+chrome.
Is dit ondertussen al beter met die add-ons ?
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar de foto's zien er scherper uit met Google Chrome. Heb dat net ondervonden.
Met Internet Explorer 9 of Firefox, zien de foto's er soft uit.
Ben benieuwd of dat bij meer mensen zo is.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Hier ook chrome samen met een hele rits extensies. In chrome ook een extensie geinstalleerd voor de zeldzame websites die niet met chrome werken te bekijken in chrome maar via IE
Kleuren kan ik niet echt over oordelen. redelijk goed denk ik maar dit hangt ook af van je scherm en laat dat nu niet ideaal zijn (zie handtekening)
Comment