Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukcentrales online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ben eveneens zeer tevreden van Photobox. Meestal laat ik afdrukken op het 15x10 en 18x12 (=eigenlijk 19x12,7) formaat. Daarnaast heb ik ook hun posterformaten geprobeerd (45x30 en 75x50): uitstekende kwaliteit en scherpte.
    Waar je bij Photobox vooral moet op letten zijn de periodieke (ik denk maandelijks) special offers, kun je nogal voordeel mee doen.

    En 't is gelijk Mic zegt, bestellen bij Photobox is makkelijker dan patatten koken, behalve als je een microgolf hebt die niet "ping" maar "tuuuuut" zegt.

    Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

    Comment


    • #17
      Originally posted by mic
      Originally posted by Rud
      Hoe doe je dat dan pattaten koken ?

      Groetjes,
      Rudy
      Patatten koken???
      Wel .. je stapt in je wagen, rij naar den Aldi.
      Koopt 3,5 kg pattaten.
      Rij terug naar huis.
      Neem een scherp mes.
      Snij de pattaten in vierkante blokjes.
      Hou ze even onder de kraan totdat ze goed koud zijn.
      Leg ze nu naast elkaar in de microgolfoven.
      Zet de klok op 6,5 min. (de klok van de microgolf)
      Als de klok "ping" zegt, doe je een ovenwant aan en neem de pattaten eruit.
      Leg ze op een bord en voeg zout toe.
      Simpel
      Als dat eenvoudig is, wat moeten we dan van dat bestellen verwachten
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #18
        Oké, bijna overtuigd.
        Hoe zit dat met de betaling? want ik heb geen visakaart.
        Kan dat door overschrijving?
        Ik zal het eens proberen.
        En mic, ik heb jouw workshop in mol wel gevolgd, maar toen was je nen zekere meneer ergens anders op een foto aan het kleven, toen was je geen patatten aan het koken

        Comment


        • #19
          Ik heb in Mol idd een workshop over online kopen gegeven...
          Dienne workshop van die meneer die op een achtergrond gekleefd werd was en andere op een ander uur. Ik heb vier workshops gegeven op die tijd...

          Kijk nog een fotoke van die voorstelling in Mol... (foto is niet door mij genomen, uiteraard, maar van een andere BDer)



          Dit was waarschijnlijk de Workshop die jij gezien hebt ...



          Ik betaal altijd met Visa.
          Ik heb speciaal een Visakaart genomen om op het Internet te kopen, want vroeger had ik dat niet.
          Ik gebruik deze Visakaart ook bijna uitsluitend om op het net te kopen... PowerinNumbers Australië, Batterijen in Maleisië, fotodingens in Duitsland, Pbase album in de US, en foto's afdrukken in Ierland.... enz...
          En het is gemakkelijk en veilig, want je krijgt je geld terug als er fraude in 't spel is... (Visaverzekering)
          Het moet niet Visa zijn, kan ook een andere kaart zijn, Masters, ofzo...

          Comment


          • #20
            momenteel bestel ik alles bij www.pixum.be en ik ben er zeer tevreden van, snel,goed,en goedkoop wat moet een mens nog meer
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #21
              Op internet is het meestal goedkoper dan bij de fotoboer om de hoek... als je veel foto's wil laten ontwikkelen.

              Ik betaal bij onze fotoboer om de hoek meer als 40 cent maar ik kan ze doorsturen en binnen het uur gaan halen.

              Ik heb ook al bij Pixum of zo besteld maar daar heb je meer als 2 € vaste kosten, dus voor 2 of 3 foto's is dat zeker niet goedkoper.

              en Act, bij Pixum kan je blijkbaar ook vierkante foto's laten afdrukken.
              --- Knip vanaf de Pixum site -----------
              9cm formaat - afhankelijk van het fotobestand wordt de foto tussen 9x9cm en 9x16cm 0.15€
              10cm formaat - afhankelijk van het fotobestand wordt de foto tussen 10x10cm en 10x17.7cm 0.20€
              13cm formaat - afhankelijk van het fotobestand wordt de foto tussen 13x13cm en 13x23cm 0.35€
              20 cm formaat - afhankelijk van het fotobestand wordt de foto tussen 20x20cm en 20x30.5cm 1.45€
              --- Einde knip...-----------------------

              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment

              Working...
              X