Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Meld inderdaad jouw serienummer ook aan bij CANON, als ie binnenkomt voor een reparatie... hebbes... hoop ik... nu ja... Sony heeft een geweldig systeem voor hun Betacam-camera's... een camera schrijft z'n serienr op elke tape Elke keer als een gestolen camera ergens voor gebruikt wordt, laat hij z'n sporen na...

Eigenlijk niet eens een slecht idee om het serienr van een camera mee in de exif-data te zetten...

Comment

't Is in de sjakosh! Ik heb de klein eensgoed afgeslagen, het vrouwtje verkracht en ik mocht ineens naar Mol gaan. Lief van hun he!
      Hela, Hela, en jij wilt dat ik met jou meerijd naar Geel??? Neen hoor ik ga liever te voet

Comment

Originally posted by Koen_vervoort
        Meld inderdaad jouw serienummer ook aan bij CANON, als ie binnenkomt voor een reparatie... hebbes... hoop ik... nu ja... Sony heeft een geweldig systeem voor hun Betacam-camera's... een camera schrijft z'n serienr op elke tape Elke keer als een gestolen camera ergens voor gebruikt wordt, laat hij z'n sporen na...

Eigenlijk niet eens een slecht idee om het serienr van een camera mee in de exif-data te zetten...
        Tsja wat heeft een Sony niet ?

Comment

Originally posted by Koen_vervoort

dat serienr kan je wel degelijk terugvinden in de exif van de Canon 10D, waarschijnlijk ook bij de 300D

Comment

En nog het meest simpel; kras met een naald je email adres in je lievelings apparaten. Dat werkt zelfs als de batterijen op zijn en wereldwijd (indien de persoon goed fatsoen heeft).
            Geeft geen probleem met garantie (tenzij je een week na aankoop het apparaat door ander moet vervangen)

Comment

Beste

Dis is slecht nieuws, ùaar laat het u een troost zijn, als je een familiale verzekering hebt, heb je automatisch een verzekering tegen diefstal, dus aangifte doen bij deze verzekering.
              Ik hoop dat men inderdaad de dader(s) kan vatten.
              geef je rekeningnummer en als iedereen 1 eur stort, kunnen we helpen.

groeten dromer

Comment

Originally posted by Mathilde uP
                En nog het meest simpel; kras met een naald je email adres in je lievelings apparaten. Dat werkt zelfs als de batterijen op zijn en wereldwijd (indien de persoon goed fatsoen heeft).
                Geeft geen probleem met garantie (tenzij je een week na aankoop het apparaat door ander moet vervangen)
                Dan zal je wel moeilijk je camera nog kunnen verkopen, hé
                Ik zou wel op het glas van mijn lenzen de naam krassen, zodat er op iedere foto direct een copyright teken zit
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Amai dat is lullig zeg. Ik mag er niet aan denken... Hopelijk heb je snel centjes genoeg om een nieuwe te kopen en krijg je de toelating van je vrouw om dit dan ook te doen
                  Het zou allemaal niet mogen zijn he
                  http://katrijn.fotopic.net
                  Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Je krijgt er toch de schijt van.
                    Mensen die te bedonderd zijn om te werken en dan die spullen maar van iemand anders jatten.
                    Mensen die hard werken voor hun centjes en dan eindelijk de spullen kunnen kopen die ze zo graag willen.
                    Randebielen zijn het en ik weet maar 1 straf voor ze mochten ze ooit gepakt worden.
                    Handjes eraf en voila probleem opgelost.
                    Ja sorry hoor voor mij taalgebruik maar hier wordt ik zo kwaad van.
                    Laat ze lekker zelf werken voor hun spulletjes.
                    Ik hoop voor je dat de verzekering nog wat uitkeerd.
                    Maar je weet hoe het gaat met verzekeringen he.
                    Je premie wordt zo snel mogelijk geincasseerd maar als ze moeten uitkeren zijn ze nooit thuis.
                    Ik hoop voor je dat je spullen worden teruggevonden of dat de verzekering nog over de brug komt.

Comment

Ik vraag me nu plots af of dat het enige was dat ze meegenomen hebben

Comment

Wat erg voor je!!!!!!!!!!!!!!!
                        Hoop dat ze ze snel pakken!
                        Was het het enige wat weg was? Anders zou je haast denken dat ze wisten wat ze moesten hebben!
                        Ga gelijk mijn papieren ver bij mijn camera vandaan op bergen!
                        Canon EOS 20D
                        Canon EOS Rebel/300D
                        Canon EF-S 18-55mm
                        Canon EF 28-135mm IS USM
                        Canon 100-400mm L IS USM
                        Soligor Extension Tube 12mm 20mm 36mm

Comment

Buiten het fotoapparaat, lenzen en statief werd ook de camcorder, de gsm van mijn vriendin, onze portefeuilles en wat geld meegenomen. Deze zaken lagen nu wel open en bloot op de tafel, aangezien we regelmatig ons kleintje fotograferen of filmen. Een troost is dat de meeste foto's reeds op de pc stonden en ik juist een nieuwe cassette in de videocamera stak.
                          Wat de dieven betreft denk ik dat ik ze zeker in de buurt moet gaan zoeken. Het waren zeker geen pro's, daarvoor hebben ze teveel laten staan (TV, video, DVD,...). Ik schat ze tussen de 14 en 25 jaar omdat ze ook nog enkele jassen en schoenen (zonder waarde), die in't salon lagen, vergaten/verloren in de tuin. Ze werden, denk ik, getipt door iemand die ons huis kent. Momenteel ben ik verbouwingen aan't doen en is de doorgang naar de tuin een waar hindernissenparcours. Ook wisten ze de lichtschakelaar van de keuken te vinden. Deze was verstopt door een strijkplank die ervoor stond.
                          En, zo zijn er nog meer van die onlogische zaken.
                          Wat de verzekering betreft, die had ik niet. Pech voor mij. Had ik wel eentje gehad kreeg ik toch niets terug aangezien de achterdeur niet was vergrendeld. En dat al 25 jaar niet.
                          Nu dus wel. Opgesloten in ons eigen huis ga ik hier alles maar graveren. Ben al begonnen met de kogels van mijn geweer.

Groeten,
                          exaqw0--> nu DUMDUM (type kogels voor de niet-kenners)

Comment

Sterkte ... het zelfde is mij ook nog niet zolang geleden overkomen.

Zorg er zeker voor dat je ook aan de politie de serienummers doorgeeft, op die manier kan je altijd aanspraak maken op je toestel wanneer het ergens opduikt. En wie weet ... misschien rollen ze binnenkort ergens een dievenbende op en vinden ze jouw toestel ergens in hun opslagplaats.

Originally posted by aqw0
                            Ik weet eigenlijk niet in welk forumgedeelte ik dit kwijt moet. Dus mijn excuses aan de mod indien nodig.

De nacht tussen 2 en 3 maart is er bij ons ingebroken met als gevolg dat mijn toestelletje en toebehoren verdwenen zijn.
                            Het gaat om het volgende:
                            Canon EOS300D s/n: 0770226631
                            Sigma 18-50 s/n: 1007902
                            Sigma 55-200 s/n: 1001618
                            Sigma 28-300 s/n: ?
                            microdrive 1Gb s/n KHNR71192CC
                            Canon 420EX
                            Dit alles stak in een zwarte Lowpro trekker 200 met BD badge.

Alvast bedankt.
                            Groetjes,
                            Erik

Comment

Wat een nachtmerrie, sterkte!
                              eMJeke
                              website

Comment

Originally posted by Phille
                                sterkte, hopelijk is er een diefstal clausule voorzien in je brandpolis, en heb je alle facturen, dan komt het wel goed.

Een tip aan iedereen : haal je persoonlijke gegevens zoveel mogelijk van forums, dus locatie, waar je woont, hoe je hobbykamer eruit ziet, wat je allemaal bezit van apparatuur, ...

er zijn nu eenmaal mensen die er net op uit zijn te ontdekken wat er op een andere te rapen valt, en je hoeft er geen BD lid voor te zijn

't is maar een weetje ...

daar zeg je zoiets, grote kans dat de dader(-s) hier op het forum zitten! ik zit ook op een forum waar over de Honda Dax en Honda Monkey gesproken word (die oude kleine brommertjes) en daar is een tijdje geleden iemand heel zn garage leeggehaald voor meerdere 100.000 oude befkes, en bleek dat de daders ook op het forum zaten! daarom dat mijn oude schatjes samen met mn oldtimer wagentje (fiat 500 giardiniera station wagon) in een garagebox staan waar behalve mn ouders niemand de preciese locatie van kent! en als ze het weten is er keus uit 65 boxen

canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

Comment

Working...
                                X