Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll 19, vrvolg op poll 18

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik twijfelde eerst ook, maar nadat ik de 3 foto's apart bekeek door de andere toe te dekken, bevestigde dit mijn oorspronkelijke mening. Maar hoe kan Erik Mansvelders verdraaid weten welke mijn eerste mening was, tenzij onze stemmen op naam zijn en geen anonieme poll ?

    PS: is niks geheim, ik koos voor harde Z/W omzetting
    BD0252BE

    Comment


    • #17
      Hopla
      Groeten,
      Bert
      Groeten,
      Bert
      http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

      Comment


      • #18
        even gepolst...
        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • #19
          Alweer gebeurd!
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by Orval
            Ik twijfelde eerst ook, maar nadat ik de 3 foto's apart bekeek door de andere toe te dekken, bevestigde dit mijn oorspronkelijke mening. Maar hoe kan Erik Mansvelders verdraaid weten welke mijn eerste mening was, tenzij onze stemmen op naam zijn en geen anonieme poll ?

            PS: is niks geheim, ik koos voor harde Z/W omzetting
            Dat hoeft hij ook niet te weten, wat je eerste stemming was...
            Hij vraagt het je gewoon of je bij je keuze blijft? Het kon zijn dat je nu voor de zachtere koos.
            Of nu je ze alledrie naast elkaar ziet... dat je van gedacht...

            Comment


            • #21
              Ook gebeurd ;-)
              Groetjes,

              Rudi Petitjean

              NATURE GALLERY

              Comment


              • #22
                Vorige opinie terug bevestigd
                Ron
                D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

                Comment


                • #23
                  Groeten.

                  Comment


                  • #24
                    Done.
                    Pieter
                    --
                    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                    Comment


                    • #25
                      Hoe verzin je het Erik. Ik weet niet meer of ik aan de vorige poll heb meegedaan en ik wil niet vals spelen ;;-))))))))

                      Comment


                      • #26
                        j@n, dan mag je kiezen voor de laatste drie antwoorden, want de foto is gewoon dezelfde (de rechtse dezelfde versie). Herken je die foto niet, dan heb je de vorige poll niet gezien... Maar ik zal in mijn berekeningen rekening houden met een marge van +/- 1

                        @mark: geen poging om iemand om te turnen van kleur naar zw, of grijs naar kleur, of hard contrast naar kleur oid... Wel om te controleren hoe de antwoorden in de vorige poll werden geinterpreteerd en gegeven. Want er is een verschil tussen 'ik denk dat de x-versie beter zou zijn' en die daadwerkelijk zien. Daarom heb ik ook extra vermeld hoe de eerste 2 zijn gemaakt (L gewoon kleurenfoto, auto colors en levels, midden het L-channel van deze foto), dus geen speciaal bewerkte kleuren- of grijsversie

                        @mic: precies Ik hoef idd niet te weten of iemand switcht van kleur naar zw of van zw naar grijs, ik wil (bij deze poll!) enkel weten OF iemand overstapt naar een ander antwoord.
                        En daar lijkt het toch wel op bij de huidige score (er wordt redelijk veel overgestapt)

                        Comment


                        • #27
                          Voila zie bij deze ook mijn plicht gedaan (voor de eerse keer)

                          Gerrit
                          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                          Comment

                          Working...
                          X