Ik had vandaag het genoegen een E-mail te ontvangen inzake het komende evenement van BD, Belgium Digital Lite, zoals het nu noemt. Na het lezen van deze mail kreeg ik echter wel een bedenking over het "Lite" zijn van deze gebeurtenis. Persoonlijk vind ik 47 euro als inkom, plus (een bescheiden bijdrage) aan administratiekosten nu net niet echt "Lite" te noemen. Nu zijn er 2 zaken die me echt storen aan dit alles,
en dat zijn om het even op een rijtje te zetten.
1- Een algemene inkom, zonder keuze van deelname of geen deelname aan de workshops.
2- De meerkost voor de online faciliteiten, zelfs een algemeen iets als bankcontact .
Ben ik daar alleen in, ja ..... da kan, dan ben ik stevig op weg van ne oude zak te worden, maar daar zal ni veel aan te doen vallen hé.
Een feit is zeker : ik kom niet ! dit is gewoon te duur naar mijn normen !
MVG, Jeff C.
en dat zijn om het even op een rijtje te zetten.
1- Een algemene inkom, zonder keuze van deelname of geen deelname aan de workshops.
2- De meerkost voor de online faciliteiten, zelfs een algemeen iets als bankcontact .
Ben ik daar alleen in, ja ..... da kan, dan ben ik stevig op weg van ne oude zak te worden, maar daar zal ni veel aan te doen vallen hé.
Een feit is zeker : ik kom niet ! dit is gewoon te duur naar mijn normen !
MVG, Jeff C.
Comment