Met mooie foto's, leerzame info en nuttige tips:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gratis fotoboek over straatfotografie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gratis fotoboek over straatfotografie
Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk berichtMet mooie foto's, leerzame info en nuttige tips:
http://book.85mm.ch/GoingCandid.pdf
Bedankt voor de link!
-
-
Super! Bedankt voor de link
Heb er eens snel over gekeken, mr 't is precies absoluut de moeite om eens wat grondiger te lezen
Comment
-
Ik heb de link vandaag via een andere bron gekregen en wou hem plaatsen op BD.
Eerst maar eens de zoekfunctie gebruikt en niets gevonden (op naam fotograaf).
Dan aan het zoeken geweest waar ik dit zou kunnen plaatsen en zo kwam ik te weten dat het onderwerp al besproken werd.
Des te beter, misschien toch de naam van de fotograaf en de volledige titel van het e-book er aan toevoegen?
Thomas Leuthard - Going Candid... An unorthodox approach to Street PhotographyBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtIk heb de link vandaag via een andere bron gekregen en wou hem plaatsen op BD.
Eerst maar eens de zoekfunctie gebruikt en niets gevonden (op naam fotograaf).
Dan aan het zoeken geweest waar ik dit zou kunnen plaatsen en zo kwam ik te weten dat het onderwerp al besproken werd.
Des te beter, misschien toch de naam van de fotograaf en de volledige titel van het e-book er aan toevoegen?
Thomas Leuthard - Going Candid... An unorthodox approach to Street Photography
Het is maar een klein puntje van kritiek, maar als de originele poster zou linken naar de intro-pagina http://book.85mm.ch/, zouden we meteen de inleiding kunnen lezen en al een veel beter idee hebben van de inhoud ...
Ik heb het net gedownload, lezen als ik ergens zit te wachten ...
Comment
Comment