Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boos, verdrietig, diep teleurgesteld. [v]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Hier nog een keer Antonius.

    Als ik het laatste relaas van Stef goed begrijp!!!

    Kodoal heeft cd's verstuurd van Belgische fotografen ?????
    Triker gaat dus die van de Nederlandse fotografen versturen???

    Dus is er nu opeens sprake van 2 cd's voor de modellen???
    Als dat zo is, ben ik die informatie ergens misgelopen en met mij meerdere personen hier op het forum.

    Gaarne een antwoord hierop.
    Want als dat klopt wil ik bij deze de diverse fotografen en organisatoren mijn verontschuldigingen aanbieden.
    Wat niet wegneemt dat Kodoal en waarschijnlijk ook Triker met een hoop foto's zit, die niet te benoemen zijn.

    Antonius

    Luister, luister ijdeltuiten. Schoonheid zit van binnen maar ook van buiten.

    Comment


    • #32
      Dat klopt volledig Antonius....ùisschien krijgt ze er zelfs nog meer dan 1, als ze niet op 1 cdeetje pasten...

      het moet mij wel van het hart dat in de modellendag-verzendingstopic
      DUIDELIJK en niet mis te verstaan gemeld staat dat er verschillende adressen zijn voor de beide nationaliteiten...dat is gedaan om de fotografen niet nutteloze verzendingskosten te laten maken...
      Dat die thread je is ontgaan begrijp ik toch niet goed...

      btw, ik krijg hier ook leuke reacties per email van Amalia Jansen...zo van "uw foto's trekken op niets" enzo.....blijkbaar heb je fans Antonius !

      Stef

      Comment


      • #33
        er zijn zelfs modellen die drie of vier cd's krijgen.Ik verklaar mij nader.Ik heb alle cd's van de fotografen doorworsteld.Stonden er onderdirectories op met namen van modellen dan heb ik deze op een HD gezet met de naam van het model als directorie.Als subdirectorie heb ik dan de naam van de fotograaf gezet en al die fotos van het model daar naartoe gezet.Nu zijn er fotografen die bv het model nikka hebben genomen ,dus onder nikka komen de subdirectories met de namen van de fotografen en de fotos die zij van nikka hebben genomen.Andere fotografen noemen nikka echter nikki , en dus heeft nikka een cd met nikka en een met nikki.Dan komen de cd's van de nederlandse vrienden ,dat is dus voor nikka cd nr drie!
        Nu heb ik echter nog een cd met twijfelgevallen.(ge zou er van versteld staan hoe moeilijk het soms is om een model te benoemen,kijk maar naar de eerste topics na de SD hoeveel discusie erwas over wie wie is!!)Dus nikka krijgt cd nr 4 met diverse.

        voor iedereen duidelijk!!allee dan ga ik nu uit de ijskast een duveltje halen!schol!

        Comment


        • #34
          Ik heb voorbeelden gezien (en ik niet alleen) van de door de fotografen toegezonden CD's amaai ! Wat een zoek- en heksenwerk !
          Geen verwijt naar de Koen !!

          @ Antonius : Ik snap uw mail niet heeft ze mijn foto's gekregen of niet ? Ze zou ze moeten gekregen hebben.

          Comment


          • #35
            enkele personen hebben ondertussen mail ontvangen ivm Nederlandse zending. Deze personen zijn: Antonius, Kodoal en Jamonadap (wat een rot weer in Friesland afgelopen nacht)
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #36
              Jamonadap (wat een rot weer in Friesland afgelopen nacht)
              Say no more!!

              Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment

              Working...
              X